2 سهم برگزیده بازار سرمایه (خدیزل – وپارس) | سه شنبه 14 مرداد ماه 99

2 سهم برگزیده بازار سرمایه (خدیزل – وپارس) | سه شنبه 14 مرداد ماه 99

در این گزارش برخی نمادهایی که حجم نسبتا بالایی در مقایسه با میانگین 30 روز گذشته معامله شده اند، قدرت خریدار به فروشنده حقیقی یا سرانه خرید هر کد حقیقی بالاست و تحرکاتی در تابلوی معاملاتی آنها مشاهده شده است، معرفی می شود و شما می توانید این نمادها را بررسی کنید.

نمادهای معرفی شده به هیچ وجه سیگنال خرید و فروش نیست و صرفا برای بررسی بیشتر ارایه شده است.

مسئولیت هر گونه خرید و فروش با خود شماست. می توانید گزارش بازار سهام و سایر حجم های مشکوک را هر روز در کانال سیگنال به آدرس signal_tahlil  (تحلیل با سیگنال) مشاهده کنید.

ردیفنمادمقایسه با میانگین حجم 30 روزقدرت خریدار به فروشنده حقیقی
1خدیزل1.8710.41
2وپارس4.893.59

1. خدیزل: بهمن دیزل با نماد خدیزل، در بازار فرابورس و گروه خودرو ساخت قطعات قرار دارد. بعد عبور از سقف 4 هزار تومان، تا محدوده 5 هزار تومان نیز رشد کرد و و سپس دچار اصلاح شد.

در معاملات امروز سرانه خرید هر کد حقیقی115 میلیون تومان و سرانه فروش 11 میلیون تومان بود. بنابراین، قدرت خریدار به فروشنده در معاملات امروز بیش تر از 10 بود. میانگین ده روزه سرانه خرید هر حقیقی در این نماد نیز 14 میلیون تومان بوده است.

مهمترین حمایت سهم، محدوده 5 هزار تومان است و در صورت عبور از سقف 5 هزار تومان، محدوده 7 هزار تومان را می توانیم به عنوان هدف آن در نظر داشته باشیم.

2. وپارس: بانک پارسیان با نماد وپارس، در بازار بورس و گروه بانک ها و موسسات اعتباری قرار دارد. بعد اصلاحی که از محدوده 500 تومان داشت، تا حوالی 400 تومان نیز کاهش قیمت را تجربه کرد و امروز با حجم بسیار بالایی به صف خرید رسید.

سرانه خرید هر کد حقیقی در معاملات امروز 63 میلیون تومان و سرانه فروش 17 میلیون تومان بود. بنابراین، قدرت خریدار به فروشنده 3.59 بود.

مهمترین حمایت سهم، محدوده 380 تومان است و محدوده 600 و 750 تومان را می توانیم به عنوان اهداف آن در نظر داشته باشیم.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *