2 سهم برگزیده بازار سرمایه (دوشنبه 11 فروردین ماه 99)

2 سهم برگزیده بازار سرمایه (دوشنبه 11 فروردین ماه 99)

در این گزارش برخی نمادهایی که حجم های نسبتا بالایی در مقایسه با میانگین 30 روز گذشته معامله شده اند یا قدرت خریدار به فروشنده حقیقی آنها بالا است و تحرکاتی در تابلوی معاملاتی آنها مشاهده شده است، معرفی می شود و شما می توانید در روزهای آتی این نمادها را بررسی کنید. نمادهای معرفی شده به هیچ وجه سیگنال خرید و فروش نیست و صرفا برای بررسی بیشتر ارایه شده است.

می توانید گزارش بازار سهام و سایر حجم های مشکوک را هر روز در کانال سیگنال به آدرس signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) مشاهده کنید.

ردیف نماد مقایسه با میانگین حجم 30 روز قدرت خریدار به فروشنده حقیقی
1 دماوند 15.21 1.59
2 شبصیر 4.96 3.05

1. دماوند : تولید نیروی برق دماوند با نماد دماوند در بازار فرابورس و گروه عرضه برق، گاز و بخار قرار دارد. این نماد در 17 اسفند سال قبل هم جزو نماد برگزیده بود که نتوانست رشدی را تجربه کند. بعد از واکنش به محدوده 5 هزار تومان، امروز حجم نسبتا سنگینی را در این نماد شاهد بودیم. در معاملات امروز هر کد حقیقی به صورت میانگین بیشتر از 50 میلیون تومان در این نماد خرید داشته است. برای ادامه روند صعودی، باید مقاومت 5700 تومان که سقف سالانه است شکسته شود.

2 سهم برگزیده بازار سرمایه (دوشنبه 11 فروردین ماه 99)
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

2. شبصیر : تولیدات پتروشیمی قائد بصیر با نماد شبصیر در بازار دوم فرابورس و گروه محصولات شیمیایی قرار دارد. بعد از واکنشی که به محدوده 4 هزار تومان داشت امروز حجم بالایی در این معامله شد. هر کد حقیقی به صورت میانگین بیشتر از 70 میلیون تومان در این نماد خرید کرده است. برای ادامه روند صعودی مقاومت 5 هزار تومان که سقف قبلی است را پیش رو دارد.

2 سهم برگزیده بازار سرمایه (دوشنبه 11 فروردین ماه 99)
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • سلام خسته نباشید
    میشه درمورد طلا نظرتون رو بگید منظورم خود طلا مبلغ هر گرم طلا هستش، بنظرتو الان که ۶۴۰ هستش بیشتر میشه؟یا همینجور میمونه؟و ممکنه پایین بیاد؟

    • سلام دوست عزیز. برای اطلاع از قیمت طلا و آگاهی از وضعیت بازار طلا بهتون پیشنهاد میکنم گزارش های تحلیلی بخش طلای سایت سیگنال رو مطالعه کنید.

  • سلام میشه نماد های وب رو تحلیل کنین اخه هرکه یه چیزی میگه اگه هدفشو بگین ممنون میشم

    • سلام و عرض ادب. درخواستتون به تیم تحلیل منتقل شد. با ما همراه باشید.

  • با سلام‌ و عرض ادب . خواهشمند است نماد شبندر رو هم تحلیل بفرمائید.

  • ضمن تشکر از برنامه جامع و ارزنده،در صورت امکان نسبت به نصب فیلترهای بیشتر و.یا ایجاد محیط فیلترنویسی برای کاربر نیز اقدام بفرمائید.

  • واقعا خسته نباشید
    لطف زیادی در حق مردم میکنید با تحلیل های درست و اصولی که ارائه میدید
    ممنون از زحماتتون

    لطف کنین سهم شبندر و ونوین رو هم اگه امکانش هست بررسی کنید
    تشکر

  • سلام . ممنون از تیم متخصص سیگنال … لطفا درصورت امکان غگل و غسالم رو تحلیل کنید . ممنونم