2 سهم برگزیده امروز بازار سهام (کرماشا،دروز) | شنبه 29 آذر 99

2 سهم برگزیده امروز بازار سهام (کرماشا،دروز) | شنبه 29 آذر 99

در این گزارش برخی نمادهایی که حجم نسبتا بالایی در مقایسه با میانگین 30 روز گذشته معامله شده اند، قدرت خریدار به فروشنده حقیقی یا سرانه خرید هر کد حقیقی بالاست و تحرکاتی در تابلوی معاملاتی آنها مشاهده شده است، معرفی می شود و شما می توانید این نمادها را بررسی کنید.

نمادهای معرفی شده به هیچ وجه سیگنال خرید و فروش نیست و صرفا برای بررسی بیشتر ارایه شده است.

مسئولیت هر گونه خرید و فروش با خود شماست.

می توانید گزارش بازار سهام و سایر حجم های مشکوک را هر روز در کانال سیگنال به آدرس signal_tahlil  (تحلیل با سیگنال) مشاهده کنید.
ردیفنمادمقایسه با میانگین حجم 30 روزقدرت خریدار به فروشنده حقیقی
1کرماشا1.86.13
2دروز5.51.02

1. کرماشا: صنایع پتروشیمی کرمانشاه با نماد کرماشا در بازار بورس و گروه محصولات شیمیایی قرار دارد. بعد از برخورد به سقف کانال در محدوده 5500 تومان، تا خط میانی کانال در منطقه 3300 تومان در قالب یک کانال نزولی کاهش قیمت داشت و با افزایش تقاضا در این محدوده امروز در صف خرید قرار داشت.

سرانه خرید کدهای حقیقی 107 میلیون تومان و سرانه فروش 17 میلیون تومان بود.

حمایت مهم سهم در محدوده 4 هزار تومان و 3300 تومان قرار دارد و برای ادامه صعود، نیازمند شکست محدوده مقاومتی مهم 5 هزار تومان است.

برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

2. دروز: داروسازی روزدارو با نماد دروز در بازار بورس و گروه مواد و محصولات دارویی قرار دارد. بعد از افت 40 درصدی از محدوده 2700 تومان، تا حوالی 1500 تومان کاهش قیمت داشت و به این ناحیه واکنش نشان داد.

در معاملات امروز که با صف خرید نیز همراه شد، سرانه خرید کدهای حقیقی 25 میلیون تومان و سرانه فروش آنها 24 میلیون تومان بود.

مهمترین مقاومت سهم در محدوده 2 هزار تومان قرار دارد.

برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *