ریزش قیمت ارز دیجیتال رونین علیرغم لیست شدن در صرافی بایننس

ریزش قیمت ارز دیجیتال رونین علیرغم لیست شدن در صرافی بایننس

شبکه ارز دیجیتال رونین توسط شرکت Sky Mavis، شرکت پشتیبان بازی معروف اکسی اینفینیتی راه‌اندازی شد. این شبکه بلاکچینی به عنوان شبکه‌ای سازگار با ماشین مجازی اتریوم، بستری برای ارائه بازی‌های بلاکچینی در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد. عموما لیست شدن ارزهای دیجیتال در صرافی‌های بزرگی مانند بایننس با رشد قیمت همراه می‌شود، اما در روزهای اخیر شاهد ریزش قیمت این ارز دیجیتال علیرغم لیست شدن در صرافی بایننس بودیم. برخی از تحلیلگران انگشت اتهام را به سوی صرافی بایننس نشانه گرفته‌اند.

تحلیل تکنیکال رونین ( RON )

ارز دیجیتال رونین از نیمه اکتبر 2023 در کانالی صعودی تا 800 درصد افزایش قیمت را تجربه کرد. اما پس از لیست شدن در صرافی بایننس، برخی از سرمایه‌گذاران به دنبال حفظ سود، بخشی از دارایی خود را از بازار خارج کردند و شاهد ریزش 25 درصدی قیمت در سه روز گذشته بودیم.

تحلیل ارز دیجیتال رونین
نمودار روزانه قیمت ارز دیجیتال رونین

همانطور که در نمودار روزانه قیمت ارز دیجیتال رونین مشاهده می‌کنید، در حال حاضر قیمت در محدوده کف کانال صعودی 4 ماه اخیر و محدوده استاتیک 2.5 دلار قرار دارد. انتظار می‌رود با توجه به اهمیت ناحیه حمایتی موجود، شاهد افزایش تقاضای خرید در این ناحیه باشیم. اما در صورتی که قیمت حمایتهای استاتیک و دینامیک فعلی را از دست بدهد، حد ضرر فعال شده و انتظار ریزش‌های بیشتر قیمت در بازار را خواهیم داشت.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *