ادامه‌ی رشد قیمت‌ها در بازار ارزهای دیجیتال | دیلی‌سیگنال

در این ویدئو به همراه آقای نیما اسماعیلی کارشناس بازار ارزهای دیجیتال به بررسی اتفاقات اخیر در حوزه کریپتوکارنسی پرداختیم.
قیمت بیت‌کوین در طول هفته گذشته رشد 17 درصدی را تجربه کرد و این موضوع باعث رشد قیمت برخی از آلتکوین‌ها شد. ارزهای دیجیتالی مانند BNB و CRO بیش از صد درصد در طول یک هفته گذشته رشد داشته‌اند. از سوی دیگر ریپل اعلام کرد شرکت خود را در ایالت وایومینگ ثبت کرده است. و شبکه پولکادات در حال راه اندازی پاراچین خود می‌باشد. 
با رشد قیمت بیت‌کوین، مارکت این ارز دیجیتال رکورد جدید یک تریلیون دلاری را از نظر ارزش به نام خود ثبت کرد و در حال حاضر به لحاظ ارزش بازار بالاتر از تنسنت، تسلا، فیس‌بوک و علی بابا قرار دارد. اگرچه هنوز مارکت کپ بیت‌کوین 10 درصد مارکت طلای جهانی است و برخی از تحلیلگران معتقدند در آینده نه چندان دور می‌توان انتظار افزایش ارزش بازار بیت‌کوین تا ده برابر را داشت. پس از عبور قیمت بیت‌کوین از محدوده 20 هزار دلار، تعداد آدرس‌هایی که بیش از یک میلیون دلار دارایی داشته‌اند رو به افزایش بوده است و در حال حاضر به بیش از 90 هزار آدرس رسیده است که این موضوع نشان می‌دهد نهنگ‌های بازار دید مثبتی نسبت به قیمت دارند و انتظارشان نسبت به روند بازار صعودی است. ورود موسسات مالی جدید به این بازار و رکوردشکنی توییت‌های هفتگی بیت‌کوین همگی نشان دهنده شرایط بیش خرید در بازار و روند پر قدرت فعلی هستند. 

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

اما روی دیگر سکه، افزایش شدید قیمت در طول روزهای اخیر بوده است که این افزایش قیمت می‎‌تواند اصلاح و ریزش شارپ را به دنبال داشته باشد. تحلیلگران جی پی مورگان نیز که از چند هفته قبل در مورد اصلاح قیمت هشدار داده بودند، مجددا قیمت فعلی بیت‌کوین را بی ثبات خواندند و پیش‌بینی اصلاح قیمت بیت‌کوین را دارند. حتی ممکن است در صورت ادامه روند هیجانی فعلی قیمت بیت‌کوین شاهد منع قانونی خرید و فروش بیت‌کوین و سایر رمزارزها در برخی از کشورهای دنیا باشیم.
در مورد سرمایه گذاری در بازار رمزارزها همواره این نکته را در نظر بگیرید که این بازار، به نسبت سایر بازارهای مالی بازاری با ریسک بالا محسوب می‌شود و می‌بایست میزانی از سرمایه خود را وارد این بازار کنید که بتوانید تاب ریزشهای هیجانی قیمت را داشته باشید. قرار دادن حد ضرر برای جلوگیری از ضررهای سنگین نیز نکته بسیار مهمی است که به هیچ وجه من الوجوه نباید از آن غافل شد.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *