ماجرای محدودیت صرافی‌های ارزدیجیتال داخلی به کجا خواهد رسید؟ | دیلی سیگنال 27 اردیبهشت

در چند روز گذشته خبرهایی در خصوص بسته شدن درگاه های ارائه دهنده ی خدمات بانکی به صرافی ها و پذیرندگان فعال در حوزه رمز ارزها به گوش رسید. خبرهای دریافتی حاکی از این بود که به زودی مسیرهای نقل و انتقال پول و خروج سرمایه از کشور با استفاده از تجارت رمز ارزها مسدود خواهد شد.
در برنامه ی امروز دیلی سیگنال به این موضوع پرداخته شد و خبرهای که در این حوزه منتشر شد مورد بررسی قرار گرفت. همچنین به همراه آقای مجتبی دیبا تحلیلگر بازارهای مالی به بررسی بازارهای جهانی و اتفاقات این بازارها در روزهای اخیر پرداختیم. علاوه براین ایشان در خصوص بازار ارزهای دیجتال تحلیلی ارائه کردند و شاخص بیتکوین دامیننس و چارت قیمت بیتکوین را تحلیل نمودند.

روند روزانه و رصد لحظه‌ای اخبار و تحلیل‌های مربوط به بازارهای مالی را می‌توانید از کانال تلگرامی تحلیل با سیگنال پی‌گیری نمائید.

در بخش دوم برنامه نیز به همراه آقای رسول خدادوست ، کارشناس و پژوهشگر اقتصادی در مورد انتخابات ریاست جمهوری و تاثیرات آن روی بازارهای مالی از جمله بورس ، طلا و مسکن گفتگو کردیم.
با توجه به اینکه به موعد انتخابات نزدیک می‌شویم و از آنجائیکه بازارهای دارایی( اعم از دلار، بازار سهام، طلا و سکه و مسکن) همواره تاثیر قابل‌توجهی از متغیرهای سیاسی می‌پذیرند؛ از این‌رو، در بخش انتهایی برنامه امروز ابتدا به تغییر و تحولات احتمالی دلار در روزهای آتی پرداخته شد؛ سپس، رفتار بورس ایران در مقاطع مهم در دهه‌های گذشته و به ویژه انتخابات به بحث گذاشته شد. همچنین، روند احتمالی بازارهای مسکن، طلا و سکه مورد بررسی قرار گرفت.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل‌ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *