2 سهم برگزیده امروز بازار سهام (قهکمت – کطبس) | سه‌شنبه 4 آذر ماه 1399

2 سهم برگزیده امروز بازار سهام (قهکمت – کطبس) | سه‌شنبه 4 آذر ماه 1399

در این گزارش برخی نمادهایی که حجم نسبتا بالایی در مقایسه با میانگین 30 روز گذشته معامله شده اند، قدرت خریدار به فروشنده حقیقی یا سرانه خرید هر کد حقیقی بالاست و تحرکاتی در تابلوی معاملاتی آنها مشاهده شده است، معرفی می شود و شما می توانید این نمادها را بررسی کنید.

نمادهای معرفی شده به هیچ وجه سیگنال خرید و فروش نیست و صرفا برای بررسی بیشتر ارایه شده است.

مسئولیت هر گونه خرید و فروش با خود شماست. می توانید گزارش بازار سهام و سایر حجم های مشکوک را هر روز در کانال سیگنال به آدرس signal_tahlil  (تحلیل با سیگنال) مشاهده کنید.

ردیفنمادمقایسه با میانگین حجم 30 روزقدرت خریدار به فروشنده حقیقی
1قهکمت739
2کطبس22.17
  1. قهکمت: قند هکمتان با نماد قهکمت در بازار بورس و گروه قند و شکر قرار دارد. بعد از افت 40 درصدی از محدوده 7 هزار تومان، این نماد به محدوده 4 هزار تومان در نزدیکی میانگین متحرک نمایی 200 روزه واکنش نشان داد و با افزایش تقاضا مواجه شد.

در معاملات امروز هم علی رغم افت و خیزهای زیاد در بازار، صف خرید این نماد پایدار بود. در صورت ادامه رشد، مقاومت مهم آن در حوالی 6 هزار تومان قرار دارد.

برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

2. کطبس: ذغال سنگ نگین طبس با نماد کطبس، در بازار بورس و گروه استخراج ذغال سنگ قرار دارد. بعد از افت 40 درصدی از سقف 7 هزار تومان، تا محدوده 4 هزار تومان در نزدیکی میانگین متحرک نمایی 200 روزه نیز کاهش قیمت داشت و به این محدوده واکنش نشان داده است.

در معاملات امروز، سرانه خرید کدهای حقیقی 52 میلیون تومان و سرانه فروش آنها نیز 24 میلیون تومان بود. در صورت تثبیت روی محدوده 5 هزار تومان،  سقف قبلی در حوالی 7 هزار تومان مهمترین مقاومت آن است.

برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *