2 سهم برگزیده امروز بازار سهام (شپاکسا – دلر) | دوشنبه 3 آذر ماه 1399

2 سهم برگزیده امروز بازار سهام (شپاکسا – دلر) | دوشنبه 3 آذر ماه 1399

در این گزارش برخی نمادهایی که حجم نسبتا بالایی در مقایسه با میانگین 30 روز گذشته معامله شده اند، قدرت خریدار به فروشنده حقیقی یا سرانه خرید هر کد حقیقی بالاست و تحرکاتی در تابلوی معاملاتی آنها مشاهده شده است، معرفی می شود و شما می توانید این نمادها را بررسی کنید.

نمادهای معرفی شده به هیچ وجه سیگنال خرید و فروش نیست و صرفا برای بررسی بیشتر ارایه شده است.

مسئولیت هر گونه خرید و فروش با خود شماست. می توانید گزارش بازار سهام و سایر حجم های مشکوک را هر روز در کانال سیگنال به آدرس signal_tahlil  (تحلیل با سیگنال) مشاهده کنید.

ردیفنمادمقایسه با میانگین حجم 30 روزقدرت خریدار به فروشنده حقیقی
1شپاکسا3.212.69
2دلر5.52.73

1. شپاکسا: پاکسان با نماد شپاکسا در بازار بورس و گروه محصولات شیمیایی قرار دارد. از محدوده 5 هزار تومان، افتی در حدود 53 درصد را تجربه کرد و تا حوالی 2300 تومان نیز کاهش قیمت داشت.

در معاملات امروز که با صف خرید نیز همراه شد، سرانه خرید کدهای حقیقی 50 میلیون تومان و سرانه فروش نیز 18 میلیون تومان بود.

محدوده 3 هزار تومان، مقاومت مهمی برای این نماد محسوب می شود.

2. دلر: داروسازی اکسیر با نماد دلر، در بازار بورس و گروه مواد و محصولات دارویی قرار دارد. این نماد از محدوده 14 هزار تومان تا حوالی 8500 تومان کاهش قیمت داشت و بعد از واکنش به این ناحیه تا 12 هزار تومان نیز رشد داشت و سپس دوباره دچار اصلاح شد.

در معاملات امروز که با صف خرید نیز همراه شد، سرانه خرید کدهای حقیقی 40 میلیون تومان و سرانه فروش آنها 14 میلیون تومان بود. برای ادامه صعود نیازمند شکست خط روند نزولی قرمز رنگ و عبور از مقاومت 12 هزار تومان می باشد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • باسلام کی وضعیت سیگنال عین قبل میشه یا دیگه نمیشه چرا بازار جهانی مس صعودی ولی فملی منفی ۵ هست