2 سهم برگزیده امروز بازار سهام (خدیزل – ومعلم) | سه شنبه 27 آبان ماه 1399

2 سهم برگزیده امروز بازار سهام (خدیزل – ومعلم) | سه شنبه 27 آبان ماه 1399

در این گزارش برخی نمادهایی که حجم نسبتا بالایی در مقایسه با میانگین 30 روز گذشته معامله شده اند، قدرت خریدار به فروشنده حقیقی یا سرانه خرید هر کد حقیقی بالاست و تحرکاتی در تابلوی معاملاتی آنها مشاهده شده است، معرفی می شود و شما می توانید این نمادها را بررسی کنید.

نمادهای معرفی شده به هیچ وجه سیگنال خرید و فروش نیست و صرفا برای بررسی بیشتر ارایه شده است.

مسئولیت هر گونه خرید و فروش با خود شماست. می توانید گزارش بازار سهام و سایر حجم های مشکوک را هر روز در کانال سیگنال به آدرس signal_tahlil  (تحلیل با سیگنال) مشاهده کنید.

ردیفنمادمقایسه با میانگین حجم 30 روزقدرت خریدار به فروشنده حقیقی
1خدیزل1.32130
2ومعلم1.581.51
  1. خدیزل: بهمن دیزل با نماد خدیزل، در بازار فرابورس وگروه خودرو و ساخت قطعات قرار دارد. از محدوده 5500 تومان، با افت 33 درصدی، تا حوالی 3700 تومان نیز کاهش قیمت داشت و امروز در صف خرید قرار داشت.

سرانه خرید کدهای حقیقی در معاملات امروز، حدود 600 میلیون تومان بود که رقم بسیار بالایی محسوب می شود. مهمترین مقاومت سهم نیز در حوالی 5200 تا 5500 تومان که سقف قبلی است قرار دارد.

برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

2. ومعلم: بیمه معلم با نماد ومعلم، در بازار فرابورس و گروه بیمه و صندوق بازنشستگی قرار دارد. این نماد در 3 آبانماه نیز جزو سهام برگزیده قرار داشت اما افت و رشد خاصی را تجربه نکرد و امروز توانست در مثبت کامل به کار خود خاتمه دهد.

در معاملات امروز، سرانه خرید کدهای حقیقی حدود 19 میلیون تومان و سرانه فروش آنها نیز 12 میلیون تومان بود. حمایت 550 تومان و مقاومت 750 تومان که سقف قبلی است را می توانیم برای این نماد در نظر داشته باشیم.

برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • سلام وتجارت دوهفتس بستس چخبره چرا باز نمیشه؟ تاکی اینجور میمونه؟