2 سهم برگزیده امروز بازار سهام (کخاک – سخوز) | (چهارشنبه 12 آذر 99)

2 سهم برگزیده امروز بازار سهام (کخاک – سخوز) | (چهارشنبه 12 آذر 99)

در این گزارش برخی نمادهایی که حجم نسبتا بالایی در مقایسه با میانگین 30 روز گذشته معامله شده اند، قدرت خریدار به فروشنده حقیقی یا سرانه خرید هر کد حقیقی بالاست و تحرکاتی در تابلوی معاملاتی آنها مشاهده شده است، معرفی می شود و شما می توانید این نمادها را بررسی کنید.

نمادهای معرفی شده به هیچ وجه سیگنال خرید و فروش نیست و صرفا برای بررسی بیشتر ارایه شده است.

مسئولیت هر گونه خرید و فروش با خود شماست.

می توانید گزارش بازار سهام و سایر حجم های مشکوک را هر روز در کانال سیگنال به آدرس signal_tahlil  (تحلیل با سیگنال) مشاهده کنید.

ردیفنمادمقایسه با میانگین حجم 30 روزقدرت خریدار به فروشنده حقیقی
1کخاک1.62.3
2سخوز3.21.7
  1. کخاک: صنایع خاک چینی ایران با نماد کخاک در بازار بورس و گروه سایر محصولات کانی غیرفلزی قرار دارد. از محدوده 6500 تومان تا حوالی 4 هزار تومان، افت 38 درصدی را در این نماد شاهد بودیم و در سه روز اخیر با افزایش تقاضا مواجه شده است و در صف خرید قرار دارد.

سرانه خرید کدهای حقیقی 55 میلیون تومان و سرانه فروش نیز 23 میلیون تومان بود. مقاومت مهم سهم در محدوده 5200 تومان قرار دارد.

برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

2. سخوز: سیمان خوزستان با نماد سخوز، در بازار بورس و گروه سیمان، آهک و گچ قرار دارد. بعد از افت 45 درصدی از محدوده 3 هزار تومان، در قالب یک مثلث در حال اصلاح بود که امروز با توانست از این مثلث خارج شود.

سرانه خرید کدهای حقیقی 32 میلیون تومان و سرانه فروش آنها 18 میلیون تومان بود. محدوده 2800 تومان تا 3 هزار تومان، مقاومت مهم برای این نماد محسوب می شود.

برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *