تحلیل نفت خام برنت دریای شمال (UKOIL) | 24 فوریه 2021

تحلیل نفت خام برنت دریای شمال (UKOIL) | 24 فوریه 2021

تحلیل بنیادی

قیمت نفت خام در معاملات روز سه‌شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹، تحت تأثیر بازگشت به کار آرام تولیدکنندگان نفت تگزاس پس از سرمای شدید هوا در این ایالت، بیش از ۱ دلار جهش کرد. 

سرمای شدید هوا، لوله‌های یخ زده و اختلال در تأمین برق باعث شده است تا ریکاوری این تولیدکنندگان کند شود. از طرفی هماهنگی خوب سازمان های تولید کننده نفت از جمله اوپک باعث شده سطح عرضه بین المللی نفت کنترل شود و قیمت ها در سطوح بالا باقی بمانند.

تحلیل تکنیکال

همانطور که میبینید نفت برنت در بازه بلند مدت چندین ساله داخل یک کانال نزولی آبی رنگ قرار دارد که اکنون قیمت در حال تلاش برای رسیدن به سقف کانال میباشد.

نفت برنت پس از رالی صعودی شروع شده از قیمت 55 دلاری اکنون پس از فتح مقاومت 65 دلاری در صدد رسیدن به سطح مقاومتی دینامیک رسم شده در عدد 69 دلار است که در صورت برگشت از این سطح میتوان گفت جهت روند در کوتاه مدت از صعودی به نزولی تغییر یافته است. نشانه های برگشت از این سطح میتواند کندل پرقدرت نزولی و یا دیگر الگوهای کندلی باشد. در صورت کاهش قیمت سطوح حمایتی مهم نمودار اعداد رند 60 و 45 دلار خواهند بود.

در صورتیکه قیمت بتواند از سطح دینامیک مقاومتی و سقف کانال نزولی آبی عبور کند و کندل هفتگی بالای قیمت 70 دلار کلوز شود میتوان به ادامه رشد قیمت های جهانی نفت تا سطوح مقاومتی در 74 و 86 دلار امیدوار بود.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات کامودیتی به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *