تحلیل قیمت های جهانی مس

تحلیل قیمت های جهانی مس

قیمت های جهانی مس پس از دستیابی به سطح 10 هزار و 700 دلاری به ازای هر تن مس کاتد نزولی شد و حتی خط روند صعودی را شکست که گمانه زنی ها را برای ریزش های بیشتر افزایش داده است.

تحلیل آینده قیمتی مس

در نمودار زیر مشاهده میکنید قیمت های جهانی مس ( که دراینجا بر اساس هر پوند وزنی مس خالص است) پس از اوج تاریخی خود ریزش های خوبی را تا سطح 4.07 دلاری تجربه کرده است. قیمت اکنون در فاز اصلاحی قرار دارد و میتواند تا سطح 4.64 و 4.78 دلاری رشد نماید و از بعد تکنیکال الگوی فرضی سروشانه را تکمیل کند. در صورت تکمیل این الگو و ریزش از سطوح مذکور قیمت میتواند در میان مدت چندماهه تا سطوح حتی 3.42 دلار بر پوند (7525 دلار بر تن) هم ریزش نماید و به میزان 30 درصد ارزش خود را از دست بدهد.

در سناریوی صعودی با یک احتمال کمتر در صورت شکست سقف تاریخی 4.87 دلاری و تثبیت بالای آن قیمت میتواند تا محدوده های 5.11 و 5.44 دلاری رشد نماید.

در بلند مدت روند کلی قیمت جهانی مس صعودی بوده و کارشناسان برای بازه یک الی سه سال آینده قیمت 14 هزار دلار برتن را برای مس پیشنهاد داده اند.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.

جهت مشاهده ی نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات کامودیتی به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *