روند اونس نقره؛ صعودی یا نزولی؟

روند اونس نقره؛ صعودی یا نزولی؟

در مصاحبه ای ، Tavi Costa ، مدیر مالی در کمپانی  Crescat ، گفت که کالای مورد علاقه او نقره است به دلیل مزایای دوگانه ی پولی و صنعتی این فلز ارزشمند؛ او ادعا می کند که به لطف برنامه های زیست محیطی جدید دولتها به زودی این فلز مهم بامپ خواهد شد و از محدوده ی کنونی فراتر خواهد رفت.

کاربردهای فلز نقره

این فلز در پانل های خورشیدی ، تصفیه آب ، جواهرات ، زیور آلات ، ظروف نقره ای، اتصالات  الکتریکی و هادی ها  به صورت تخصصی استفاده می شود.

این فلز در آینه ها ، روکش پنجره ها ، در آنالیز واکنش های شیمیایی و ترکیب فیلم های عکاسی و اشعه ایکس استفاده می شود. محلول های رقیق نیترات نقره و سایر ترکیبات این فلز به عنوان ضد عفونی کننده و میکروبیوسید مورد استفاده قرار می گیرند و به باندها و پانسمان های زخم ، سوند و سایر ابزارهای پزشکی اضافه می شوند.

به بیان دقیق تر ، از آنجا که برای توسعه فن آوری های سبز در کشورهای توسعه یافته به نقره نیاز است ، تقاضا برای این کالا افزایش می یابد و همین امر قیمت ها را افزایش می دهد.

نظر تاوی کاستا در مورد کالاهای دیگر مانند طلا ، مس و قلع نیز صعودی است. وی گفت: هر اصلاح قیمتی برای خرید مناسب می باشد زیرا چشم انداز آنها به نسبت بازار سهام مثبت تر است.
ایشان همچنین اظهار داشت طلا و نقره از سایر کالاها برتری خواهند داشت ، زیرا سرمایه گذاران در میان افزایش تورم و نرخ بهره پایین به محافظت از پول خود تمرکز خواهند کرد.

در حال حاضر ، سرمایه گذاران با تهدید تورم مواجه بوده و فدرال رزرو به تازگی ادعا کرده باید نرخ بهره تا یک الی دوسال آینده افزایش پیداکند. از این صحبت ها میتوان اینگونه برداشت کرد که در بازه یک الی دوسال آینده اونس طلا و نقره میتوانند حرکت های مثبتی در بازار داشته باشند و پس از اینکه نرخ بیکاری به سطوح قبل از کرونا برسد میتوان به ثبات قیمت در اونس های طلا و نقره امیدوار بود.

روند روزانه و رصد لحظه‌ای انواع بازارهای مالی در کانال تلگرامی تحلیل با سیگنال

تحلیل تکنیکال اونس نقره

در نمودار هفتگی زیر مشاهده میشود که نرخ نقره درگیر با سطح مقاومتی میدلاین کانال صعودی بلند مدت است و پس از سه بار حمله به این سطح موفق نشده از آن عبور نماید.

در کوتاه مدت انتظار میرود با ادامه اخبار مثبت از حوزه اقتصاد آمریکا و کاهش نرخ بیکاری شاهد فشار فروش روی این عنصر مهم باشیم اما در میان مدت طی 6 ماه آینده مادامیکه نمودار قیمت روی سطح حمایتی دینامیک قرمز رنگ قرار دارد روند کلی صعودی میباشد.

اهداف قیمتی نمودار نقره در صورت شروع رالی صعودی اعداد 29.86 و 32.10 و 34.96 دلار میباشد و در کوتاه مدت پس از رالی صعودی قبلی اصلاح قیمتی خوبی را تا سطح 61.8 درصد فیبو از خود نشان داده که این میتواند نشان دهنده این امر باشد که در هفته جاری میتوان به صعود قیمت به سطوح بالاتر امیدوار بود.

با یک احتمال کمتر در صورت شکست سطح حمایتی کنونی قیمت در عدد 25.70 نمودار قیمت ریزش های عمیق تر تا سطوح بعدی حمایتی در 23.85 و 23.15 از خود نشان دهد.

نمودار قیمت اونس نقره (هفتگی)

روند اونس نقره؛ صعودی یا نزولی؟
تحلیل تکنیکال اونس نقره
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

نمودار قیمت اونس نقره (روزانه)

روند اونس نقره؛ صعودی یا نزولی؟
تحلیل تکنیکال اونس نقره
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
برای مشاهده جدیدترین تحلیل‌ها، اخبار، مقالات کامودیتی به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *