تحلیل قیمت ریپل | شنبه 11 بهمن 99

تحلیل قیمت ریپل | شنبه 11 بهمن 99

کمتر از یک ماه به اولین دادرسی ارز دیجیتال ریپل در موضوع شکایت کمیسیون بورس اوراق بهادار امریکا (SEC) از این شرکت باقیست. ریپل که پس از شکایت SEC با افت شدید قیمت مواجه شده است، در تلاش است تا با کشاندن سایر ارزهای دیجیتال به این دعوی حقوقی، در شکایت موجود ایستادگی کند.

به تازگی این شرکت مدعی شده که اگر بناست تا ریپل اوراق بهادار محسوب شود، این موضوع در مورد اتریوم و بیت کوین نیز می بایست صدق کند.

در طول یک ماه اخیر ریپل تلاش زیادی کرده است تا با انعقاد قرارداد با شرکتهای مختلف دنیا خود را سروپا نشان دهد و برخی از اعتبار از دست رفته خود را جبران کند.

شاید حضور برد گارلینگهاوس مدیرعامل ریپل در زمره حامیان انتخاباتی جو بایدن و کامالا هریس را بتوان نقطه قوت این شرکت برای دعوی حقوقی پیش رو دانست. اما تا چه حد این شرکت در آینده موفق خواهد بود؟ تنها زمان پاسخگو خواهد بود…

در بررسی نمودار قیمت ریپل در تایم فریم چهارساعته مشاهده می شود که قیمت با رسیدن به سطح مقاومت مورد پیش رو (سقف مثلث) با واکنش در بازار مواجه شده است. در صورتی که قیمت بتواند از سد این مقاومت عبور کند، انتظار افزایش قیمت تا 0.41 دلار در گام اول و 0.49 دلار در گام بعدی را خواهیم داشت.

از سوی دیگر کف مثلث مهم ترین حمایت پیش رو خواهد بود.

نمودار قیمت ریپل در تایم فریم 4 ساعته

برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
برای مشاهده اخبار و تحلیل‌های بیشتر می توانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال  (Signal_Cryptocurrencyworld) مراجعه کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *