بررسی تحلیل درخواستی کاربران ارز دیجیتال

بررسی تحلیل درخواستی کاربران ارز دیجیتال

امروز باهم در سیگنال به بررسی ارزهای دیجیتالی می‌پردازیم، که آخر هفته گذشته بیشترین رای را از سمت شما مخاطبین عزیز جهت بررسی و آنالیز داشته‌اند.

لازم به ذکر است تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال کاردانو (ADA)

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال کاردانو (ADA)
جهت مشاهده ی نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید

حتی حرف‌های زیبای چارلزهاسکینسون هم نتوانست کاردانو ( ADA ) را از ریزش بازار کریپتوکارنسی حفظ کند؛ بعد از اینکه این ارز دیجیتال توانست به حولی قیمتی 3 دلار برسد و همه صحبت از کاردانو 10 دلاری می‌کردند، خیلی سریع اصلاح این ارز دیجیتال آغاز شد و تا به امروز حدود 6 ماه است که در روند اصلاحی به سر می‌برد و سرمایه‌گذاران خود را کلافه کرده است.

شاید با توجه به سناریوهای تحلیلی مشخص شده، حالا حالا ها نتوانیم به صورت بلند مدت کاردانو ( ADA ) را در مدار صعودی ببینیم و احتمالا باید منتظر باشیم که این ارزدیجیتال به زیر 1دلار برسد، تنها در این صورت است که بسیاری با ضرر دست به فروش خواهند زد و محدوده‌ای مناسب برای خرید پله‌ای نهنگ‌ها می‌سازند.

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال شیبا اینو (SHIB)

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال شیبا اینو (SHIB)
جهت مشاهده ی نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید

ارزدیجیتال شیبااینو ( SHIB ) در ابتدا قرار بود فقط یک شوخی باشد و عنوان قاتل دوج کوین را به خود اختصاص داده بوده، اما اگر شما در ابتدای سال2021 در این ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کردید، احتمالا بیشترین سود در بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص می‌دادید. در حال حاضر انتظار داریم شیبا ( SHIB ) بتواند تا محدوده مقاومتی مشخص شده حرکت صعودی خود را ادامه دهد و بعد از آن می‌تواند وارد روند اصلاحی گردد؛ برای اینکه شیبا ( SHIB ) بتواند سقف جدیدی ثبت کند، لازم است تا کف فعلی ایجاد شده، شکسته شود.

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال مانا (MANA)

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال مانا (MANA)
جهت مشاهده ی نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید

ارز دیجیتال مانا ( MANA ) هم‌چنان در یک روند اصلاحی به سرمی‌برد و احتمالا بعد از رسیدن به محدوده عرضه مشخص شده در تحلیل، دوباره شاهد قدرت گرفتن خرس‌ها در سرزمین دیسنترالند باشیم. به احتمالا زیاد و در صورتی که بیت کوین ( BTC ) آخرین کف حمایتی خود را از دست بدهد، بتوانیم مانا ( MANA ) برای یکباردیگر در حوالی قیمتی 1دلار مشاهده کنیم.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • لطفا شیبا و مانا و کاردانو(ADA)رو تحلیل کنید
    با تشکر از تیم فعال سیگنال مرسی که به درخواست کاربران توجه میکنید❤💯

    • سلام دوست عزیز
      ممنون از همراهی شما
      به تیم تحلیل منتقل شد