بررسی تحلیل درخواستی کاربران ارز دیجیتال

بررسی تحلیل درخواستی کاربران ارز دیجیتال

امروز باهم در سیگنال به بررسی ارزهای دیجیتالی می‌پردازیم، که آخر هفته گذشته بیشترین رای را از سمت شما مخاطبین عزیز جهت بررسی و آنالیز داشته‌اند.

لازم به ذکر است تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.

تحلیل تکنیکال ارزدیجیتال دوج کوین (DOGE) در تایم فریم روزانه

دوج کوین
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

این روزها دوج کوین حتی با سخنان ایلان ماسک هم حرکتی جدی در جهت صعود انجام نمی‌دهد، بعد از اینکه تسلا اعلام کرد در جایگاه‌های شارژ نیز دوج کوین را می‌پذیرد نیز هم‌چنان حرکت اساسی در این ارز دیجیتال اتفاق نیفتاد؛

اما تحلیل تکنیکال دوج کوین ( DOGE ) چه داده‌ای به ما می‌دهد؟!

با یک نگاه کلی به آخرین قسمت نمودار متوجه می‌شویم، شیب ریزش دوج کوین ( DOGE ) به شدت کم شده است و در عین حال کندل ها در دل هم و حالت رنج به خود گرفته‌اند؛ چنین حالتی در بازار نشان از ورود خریداران بزرگ و جمع‌آوری با صبر و حوصله دوج‌کوین را توسط آن‌ها نشان می‌دهد، احتمالا این سرمایه‌دارن به دنبال ایجاد یک حرکت صعودی رو به بالا در دوج هستند و بعد از آن با خروج آن‌ها احتمالا دوج کوین ( Doge coin ) را در سطوح پایین‌تری ببینیم؛ باید توجه کنیم فلش حرکتی صرفا جهت درک بهتر شما کشیده شده و ممکن است نمودار دقیقا مطابق با آن حرکت نکند.

اما در کنار تحلیل تکنیکال، همیشه باید به داده‌های بنیادی نیز توجه کنیم؛ چرا که تحلیل تکنیکال در کنار فاندامنتال، شانس پیروزی ما را در بازار دوچندان می‌کند. یکی از این داده‌های بنیادی، شاخص Mrv-z  می‌باشد، به صورت کلی این شاخص نشان دهنده درصد سرمایه‌گذاران و کوین‌های در ضرر است و زمانی که اکثر ارزهای دیجیتال خریداری شده در ضرر باشند، شاهد یک حرکت صعودی در آن ارزدیجیتال خواهیم بود؛ در حال حاضر این شاخص برای ارز دیجیتال دوج کوین ( DOGE ) نشان‌دهنده این است که، بیشترین ارزهای موجود در قیمت بالاتری خریداری شده‌اند یا به زبان ساده، بیشترین سرمایه‌گذاران در ضرر هستند و در چنین مواقعی به علت عدم سیود سود و عدم فروش، عرضه خود به خود کم می‌شود و حتی با ثابت ماندن تقاضا، شاهد رشد در نمودار خواهیم بود.

شاخص MRV-Z
شاخص MRV-Z

تحلیل تکنیکال ارزدیجیتال شیبا اینو (SHIB) در تایم فریم روزانه

شیبا
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

شیبا اینو ( SHIB ) این روزها ساکت تر از همیشه است، در طی 20 روز گذشته این ارز دیجیتال توانست رشدی 60درصدی را به ثبت برساند و اکنون احتمالا دوباره از سطح مشخص شده 0.000021 دوباره شاهد رشد شیبا ( Shiba inu )  باشیم؛ در کنار تحلیل تکنیکال باید به شرایط نموداری بیت کوین و احساسات بازار در خصوص درگیری بلوک شرق و غرب نیز توجه ویژه داشته باشیم، چرا که شعله‌ور شدن آتش جنگ می‌تواند تمام سناریو‌ها را باطل کند.

تحلیل تکنیکال ارزدیجیتال آوی (AAVE) در تایم فریم روزانه

آوی
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

ارز دیجیتال آوی ( AAVE ) نیز یکی از ارزهایی هست که درست به مانند دوج کوین، شاخص MRV-z  آن، نشان از شروع یک روند صعودی برای این ارز می‌دهد؛ در تحلیل تکنیکال نیز داده‌ها نشان از شروع یک حرکت صعودی از سطح 115تا130دلاری می‌دهند، احتمالا این حرکت صعودی بتواند سقف مینور قبلی در محدوده 190 دلار را رد کند اما قادر به ثبت یک ATH نخواهد بود و بعد از یک رشد میان‌مدتی ، احتمالا دویاره شاهد یک اصلاح در آوی ( AAVE ) باشیم.

تحلیل تکنیکال ارزدیجیتال چین لینک (LINK) در تایم فریم روزانه

چین لینک
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

مدت زیادی است که ارز دیجیتال چین لینک ( LINK ) رویداد خاصی نداشته و تقریبا در تمام طول بازار خرسی، روند خبری ساکتی داشته است؛ با نگاهی به داده‌های فاندامنتال متوجه می‌شویم، شاخص MRV-z چین‌لینک ( LINK ) نیز در محدوده جذابی قرار گرفته و داده‌های تکنیکال نیز نشان از شروع یک روند صعودی کوتاه مدتی در این ارز دیجیتال می‌دهد؛ احتمالا روند صعودی می‌تواند طبق یکی از سناریو‌های مشخص شده حرکت کند.

پرسش و پاسخ

ارزهای‌دیجیتالی که این هفته، بیشترین کامنت را زیر همین پست یا در شبکه‌های اجتماعی سیگنال داشته باشند، به عنوان تحلیل های درخواستی در هفته بعد درج خواهند شد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • با سلام لطفا راجع به ارز فیرو کوین باهمون زی کش سابق یه تحلیلی داشته باشید خیلی تحلیلا دیدم حرف از ۸۱۰۰ درصد رشد میکنن ممنون میشم

    • با سلام
      پیام شما به تیم تحلیل منتقل شد
      ممنون از همراهی شما

    • با سلام دوست عزیز درخواست شما به تیم تحلیل سیگنال منتقل گردید.

      • با سلام دوست عزیز، درخواست شما به تیم تحلیل سیگنال منتقل شد. با سپاس از همراهی شما