تحلیل تکنیکال یونی سواپ UNI | شهریور 1402

تحلیل تکنیکال یونی سواپ UNI | شهریور 1402

تحلیل یونی سواپ (هفتگی) | 1 شهریور 1402

یونی سواپ

در تحلیل سونی سواپ سعی کردیم از تئوری امواج الیوت کمک بگیریم و تا به اینجا این ارز دیجیتال طبق سناریو پیش رفته و هم‌چنان فاصله زیاد با سطح حمایتی دارد.


تحلیل تکنیکال Uni Swap (روزانه) | 1 شهریور 1402

تحلیل یونی سواپ

در تایم فریم روزانه بهتر می‌توان نوسانات ارز یونی سواپ را مشخص کرد. از همین منظر احتمالا ارز یونی از محدوده حمایتی سبز (قیمت های فعلی)  به سمت محدوده مقاومتی قرمز رنگ حرکت نماید.

باید توجه داشته باشیم، روند مارکت نزولیست و در روند نزولی باید به سودهای کم قانع باشیم.


تحلیل تکنیکال یونی سواپ (هفتگی) | 10 تیر 1402

تحلیل یونی سواپ
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

طبق تحلیل تکنیکال یونی سواپ UNI که در اردیبهشت ماه صورت گرفت، این ارز دیجیتال ریزش شدیدی را تجربه کرد و مجددا به محدوده کانال 3دلار بازگشت.

در ادامه انتظار داریم Uni Swap به محدوده حمایتی 2 الی 1.5 دلار برسد. هم‌چنین با توجه به اینکه این محدوده حمایتی خود یک نقدینگی مناسب برای حرکت صعودی قیمت است، با هانت شدن آن با اطمینان خاطر بیشتری می‌توان به دنبال سرمایه گذاری در یونی سواپ بود.


تحلیل ارز یونی (روزانه) | 12 اردیبشهت 1402

ارز یونی
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

یونی سواپ قادر به حفظ محدوده حمایتی مدنظر نبود و حالا دیگر این محدوده اعتبار چندانی برای ما ندارد، از همین منظر باید به دنبال موقعیت‌های جذاب فروش در این ارزدیجیتال باشیم.

طبق تحلیل فوق می‌توانیم در صورتی که قیمت قبل از رسیدن به محدوده هدف، به باکس مقاومتی اردبلاک روزانه ما برسد، انتظار ریزش آن را داشته باشیم، که در این صورت اولین هدف قیمتی مد نظر این ریزش حوالی 4.5 دلار خواهد بود.

باید در نظر داشته باشید صرف ورود قیمت به محدوده اردبلاک نمی‌توان اقدام به بازکردن معامله کرد، بلکه باید به تایم‌فریم‌های پایین‌تر رفته و تاییدیه‌های لازم را از قیمت دریافت کرد.


تحلیل ارز UniSwap (روزانه) | 25 دی 1401

ارز uni
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

یونی سواپ می‌تواند با حرکت در کانال صعودی مشخص شده، روند صعودی جدیدی را شروع نماید. بر این اساس با رسیدن مجدد قیمت به محدوده خط حمایتی کانال مشخص شده، می‌توان انتظار داشت، قیمت از خط روند قرمز رنگ عبور کرده و به محدوده قیمتی 11 دلار برسد.


تحلیل بلند مدت یونی سواپ | 25 دی 1401

تحلیل یونی سواپ
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

در نگاه بلندمدت، تحلیل یونی سواپ UNI می‌تواند دیدگاه خوبی از شکل‌گیری روند‌های صعودی جدید و جایگاه آن در بازار کریپتو به ما ارائه دهد. در حال حاضر یونی سواپ در موج اصلاحی چهار قرار گرفته و احتمالا این موج صعودی تا اواخر اردیبهشت یا اواسط خرداد ماه سال 1402 به طول بینجامد. بعد از موج اصلاحی، انتظار می‌رود مجددا وارد روند نزولی شویم.

برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *