تحلیل تکنیکال کچاد به همراه نمودار (15 تیر ماه 1399)

تحلیل تکنیکال کچاد به همراه نمودار (15 تیر ماه 1399)

“شرکت معدنی و صنتی چادرملو” در شروع با سرمایه گذاری بانک سپه و شرکت ملی فولاد ایران در سال 1371 تاسیس شد.

موضوع فعالیت شرکت عبارتست از: اکتشاف و استخراج و بهره برداری از معادن سنگ آهن و تولید کنسانتره از آن، تولید گندله، تولید سنگ آهن تولید محصولات فلزی، نصب و راه اندازی و نگهداری و تعمیرات وبازرسی فنی سرویس تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز شرکت و… می باشد.

بررسی گزارش سال مالی منتهی به 29 اسفند 1398 و مقایسه آن با دوره مشابه سال 1397 نشان می دهد که فروش محصولات شرکت در سال مالی منتهی به 29/12/1398 معادل 96،480،797 میلون ریال بود که نسبت به دوره مشابه سال قبل رشدی معادل 26،076،406 (37%) میلیون ریال، برخوردار شده است. که از این میزان فروش، حدود 82 درصد در بازارهای داخلی و 18 درصد نیز مربوط به میزان فروش صادراتی شرکت بوده است.

در معاملات امروز بیش از 81 میلیون برگ سهم به ارزش 1859 میلیارد ریال با قیمت پایانی 22750 ریال (3.5%+) داد و ستد شد و سهم با صف خرید به کار خود پایان داد.

بررسی نموداری این سهم نشان میدهد که سهم درون یک روند اصلاحی بالارونده در حال حرکت است و از سقف قبلی خود گذر کرده است و به نظر می رسد توانسته است روی آن تثبیت دهد. از دید موجی، این سهم در دامنه موج 3 از C خود است و می تواند با افزایش تقاضا با اهداف حوالی 3000 تومان، 4000 تومان و 5600 تومان قابل بررسی باشد.

از طرف دیگر اگر سهم با افزایش عرضه ها از ناحیه کنونی روبرو شود، اولین حمایت آن را می توان 2000 تومان (سقف قبلی شکسته شده) دانست. اگر این سطح از دست رود، حمایت های بعدی سهم 1700 تومان، 1500 تومان و 1340 تومان خواهد بود.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد. شما می توانید جهت رصد بازار در ساعات معاملات و بروز رسانی تحلیل ها به کانال Signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) بپیوندید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • سلام خدمت شما تیم سیگنال از نرم فوق العاده عالیتون ممنون میشم نماد های ستران، هرمز تحلیل کنید

  • سلام به کارشناسان محترم لطفا تحلیل نماد های غمینو و فاذر۱ رو بفرمایید.

    • سلام دوست عزیز… درخواست شما به تیم تحلیلی سیگنال منتقل شد.

  • سلام اگر میشه تحلیل تکنیکال سهام ثفارس و بموتو رو هم ارایه بدید تشکر

  • از تحلیل ارائه شده سپاسگزارم.
    سوال: برای ارائه تحلیل سهم ها برنامه زمانی خاصی دارید بطوری که بتونیم منتظر تحلیل های بروزتون بلشیم.
    پیشنهاد: سابقه معاملات سهم ها همیشه چند روز
    با تاخیر اعلام میشود. واگر امکان داشت خطوط حمایت ومقاومت رو هم به نمودارها اضافه کنید.واینکه نقشه بازار در برنامه تون جاش خیلی خالیه.
    بخاطرتلاش وزحمات قابل تقدیرتون به تیم محترم سیگنال خداقوت میگم و همیشه یکی از معرف های شما به دوستان خواهم بود.

    • سلام دوست عزیز… ممنونیم از پیشنهادتون. برای ارائه تحلیل ها کارشناسان سیگنال روزانه بازار را رصد می کنند و با توجه به درخواست کاربران محترم اقدام به تحلیل نماد می نمایند.