تحلیل تکنیکال قیمت کاردانو به همراه نمودار (1 مرداد ماه 1399)

تحلیل تکنیکال قیمت کاردانو به همراه نمودار (1 مرداد ماه 1399)

چارلز هاسکینسون، مدیرعامل بنیاد کاردانو، شرکتی را مسئول توسعه برنامه تبدیل کننده ERC-20 کرده است. از این برنامه برای انتقال توکن‌ها از شبکه اتریوم به شبکه کاردانو استفاده خواهد شد. تا پایان سال، قابلیت مشارکت و همکاری با سایر بلاکچین‌ها افزایش خواهد یافت تا تراکنش‌های شبکه‌های لایت‌کوین یا اتریوم بتوانند به طور یکپارچه و بدون مشکل به کاردانو انتقال یابند.

عبور از مقاومت مهم MA-100  که در تحلیل‌های گذشته به آن اشاره شد، رشد 200 درصدی قیمت ارز دیجیتال کاردانو (ADA) را در طول دو ماه گذشته به دنبال داشته است. آدا که با یک اسپایک قوی، سقف کانال صعودی میان مدت خود را به سمت بالا شکست، به این خط پول بک داشته است. در ادامه در صورتی که قیمت نتواند حمایت فعلی را حفظ کند، می‌توان انتظار ریزش قیمت تا 0.1 دلار را داشت. از طرف دیگر در صورت ادامه قدرت گیری بازار آلتکوین‌ها، می‌توان اهداف 0.14 و 0.17 دلار را برای این ارز دیجیتال متصور بود.

در تحلیل 14 تیر ماه از پتانسیل بالای ارز دیجیتال کاردانو نسبت به بیت کوین گفته شد. همانطور که در نمودار روزانه ADA/BTC مشاهده می‌شود این ارز دیجیتال تا محدوده 1500 ساتوشی افزایش قیمت داشته است. در ادامه انتظار می‌رود قیمت تا محدوده‌های 1192 و 1029 ساتوشی اصلاح داشته باشد.

عبور از مقاومت 1450 ساتوشی نیز، تارگتهای 1620 و 2050 ساتوشی را فعال خواهد ساخت.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد. برای مشاهده اخبار و تحلیل‌های بیشتر می توانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال (Signal_Cryptocurrencyworld) مراجعه کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • سلام ، ببخشید کیف پول کاردانو چیه و از کجا باید بگیریم
    ممنون شما عالی هستین

    • سلام دوست عزیز
      کیف پولهای زیر از کاردانو پشتیبانی می کنند:

      Ledger Nano S
      Trezor Model T
      Daedalus Wallet
      Guarda Wallet
      Infinito Wallet
      Atomic Cardano Wallet
      AdaLite

  • کاردانو خیلی عالیه 9 مرداد خبر فاندامنتال داره هرکی نخریده ضرر کرده الان روی قیمت 0.138 که به احتمال زیاد تا 0.18 بیاد بالا الانم دیر نیست برای خرید