تحلیل تکنیکال پنکیک سواپ CAKE | خرداد 1402

تحلیل تکنیکال پنکیک سواپ CAKE | خرداد 1402

پنکیک سواپ (PancakeSwap) یک صرافی دیجیتالی غیرمتمرکز (DEX) است که، بدون وجود یک واسطه متمرکز امکان معامله ارزهای رمزنگاری شده و توکن‌های متنوع را برای کاربران خود فراهم کرده است. در ادامه این مقاله با تحلیل تکنیکال پنکیک سواپ CAKE به بررسی محدوده‌های مناسب خرید و فروش روی این DEX می‌پردازیم.

تحلیل پنکیک سواپ (روزانه) | 28 تیر 1402

تحلیل پنکیک سواپ
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

پنکیک سواپ هم‌چنان روی سطح حمایتی درجا می‌زند و انتظار داریم تا زمانی که این سطح شکسته نشده به سمت تارگت‌های بالاتر حرکت نماید.


تحلیل pancakeswap (روزانه) | 31 خرداد 1402

تحلیل تکنیکال پنکیک سواپ
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

CAKE فعلا سطح حمایتی را حفظ کرده و با شرایط فعلی می‌تواند در مرحله اول تا محدوده مقاومت 3 دلار در یک روند صعودی قرار گیرد.


تحلیل (cake) | 7 خرداد 1402

ارز پنکیک سواپ
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

بعد از ریزش شارپ و شدید توکن CAKE، حالا این ارز در نزدیکی سطح حمایتی قرار گرفته و به شرط حفظ این محدوده می‌تواند تا محدوده مقاومتی 5 دلار رشد نماید. تا زمانی که تاییدیه و تریگر معتبری برای ورود به محدوده حمایتی رویت نشده، در این محدوده ریسک نکنید چرا که به راحتی می‌تواند شکسته شود.


تحلیل پنکیک سواپ | 9 اردیبهشت 1402

ارز کیک
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

در هفته گذشته ارز کیک ریزش سنگینی داشت و دلیل این ریزش را می‌توان در آزادسازی توکن‌های استیک شده این صرافی جستجو کرد؛ جایی که این صرافی در بهار سال ۱۴۰۱ امکان سپرده‌گذاری و قفل کردن سالانه توکن CAKE را با دریافت سود سالانه فراهم آورد اما حالا موعد آزادسازی توکن‌های قفل شده فرا رسیده است و سرمایه‌گذاران دست به فروش گسترده زدند.

متاسفانه توکن CAKE مطابق با تحلیل پیش نرفت و نتوانست محدوده کف کانال حمایتی را حفظ نماید، از همین رو با از دست  دادن این حمایت بسیار مهم، دچار ریزش سنگینی شد. باید در نظر داشت در حال حاضر هیچ حمایت معتبری تا محدوده 1.4 دلاری برای این توکن وجود ندارد.


تحلیل پنکیک سواپ | 1 اسفند 1401

PancakeSwap
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

در صورت اصلاح ارز کیک و رسیدن آن به سطح حمایتی مشخص شده در تحلیل، می‌توان انتظار یک رشد حداقل 100% را از این دکس داشت. توکن CAKE با حفظ کانال صعودی مشخص شده شانس خوبی برای رسیدن به سقف این کانال دارد.


تحلیل Pancakeswap (روزانه) | 11 بهمن 1400

PancakeSwap analysis
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

در تایم فریم روزانه طبق تحلیل قبل CAKE دقیقا بر روی حمایت ذکر شده واکنش نشان داد و اکنون می‌توانیم انتظار داشته باشیم در صورت حفظ همین محدوده حمایتی بتواند طبق یکی از سناریوهای تحلیلی، خود را حداقل تا محدوده مقاومتی 9 دلاری برساند. هم‌چنین وضعیت بیت کوین ( BTC ) نیز بسیار مهم می‌باشد، زیرا با بروز اصلاح شدید در بیت‌کوین، شاهد از دست رفتن سطح حمایتی PancakeSwap خواهیم بود.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • ببخشید در چه صورتی تحلیل اعتبار خودش رو از دست میده sl روی چه قیمتی باشه خارج بشیم.

    • سلام وو عرض ادب
      حدضرر زیر آخرین کف قرار خواهد گرفت و مادامی که قیمت به سمت بالاتر حرکت کند، حدضرر نیز باید تریل شده و به زیر کف های بعدی انتقال پیدا نماید تا در نهایت با تاچ شدن استاپ با سود از معامله خارج شوید