تحلیل تکنیکال وپست به همراه نمودار (3 اسفند ماه 1398)

تحلیل تکنیکال وپست به همراه نمودار (3 اسفند ماه 1398)

پست بانک در تاریخ چهارم دی ماه 1375 در اداره کل شرکت ها به ثبت رسید و مجوز فعالیت خود را در سال 1383 از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اخد نمود. این بانک در آبان ماه سال 83 در سازمان بورس اوراق بهادار مورد پذیرش قرار گرفت و با نماد “وپست” در فهرست نرخ های بازار دوم بورس، زیر گروه “بانک ها و موسسات اعتباری” درج گردید.

طی معاملات امروز بیش از 30 میلیون برگ سهم با قیمت پایانی 6347 ریال داد و ستد شد. در روزی که اکثر نمادهای این گروه به دلیل عدم تمدید مهلت FATF در دامنه منفی قیمتی معامله می شدند، این نماد از دامنه منفی یک تابلو تا صف خرید پیشروی قیمتی داشت و اکنون تا لحظه نگارش این تحلیل با صف خرید 7 میلیونی روبروست.

بررسی نموداری این سهم نشان می دهد که سهم پس از آغاز روند صعودی در اواخر سال گذشته از قیمت 160 تومان تا حوالی 440 تومان رشد داشت و از تیر ماه سال جاری وارد اصلاح شد.

حال با اتمام گام آخر اصلاح خود در قالب موج e از یک مثلث بزرگ، بنظر می رسد اصلاح سهم به اتمام رسیده است و سهم می تواند با شکست مقاومت خط b-d و تثبیت روی آن با اهداف 795 تومان، 1079 تومان و در نهایت 1363 تومان قابل بررسی باشد. لازم به ذکر است تثبیت روی هر هدف، هدف بعدی را فعال خواهد کرد.

تحلیل تکنیکال وپست به همراه نمودار (3 اسفند ماه 1398)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

از طرف دیگر اگر سهم با افزایش عرضه، روند اصلاحی در پیش بگیرد، حمایت های آن 554 تومان، 520 تومان و 486 تومان خواهد بود.

جهت مشاهده تحلیل های بیشتر می توانید به کانال Signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) مراجعه نمایید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *