تحلیل تکنیکال نماد وپاسار به همراه نمودار (4 اسفند ماه 1398)

تحلیل تکنیکال نماد وپاسار به همراه نمودار (4 اسفند ماه 1398)

بانک پاسارگاد در شهریور ماه سال 1384 به موجب مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با سرمایه ای بالغ بر 3500 میلیارد ریال فعالیت خود را آغاز کرد. سرمایه کنونی شرکت 50400 میلیارد ریال است.

بر اساس گزارش 9 ماهه منتشره در سایت کدال، پیشبینی سود بانک در پایان سال جاری به ازا هر سهم 307 ریال برآورد شده است که باید دید تا چه مقدار می تواند به پیشبینی خود نزدیک شود.

کلیت گروه بانکی طی هفته گذشته منفی دنبال شد و سهام این گروه با کاهش قیمت روبرو شدند که سهام بانک پاسارگاد نیز از این روند مستثنی نبود و از حوالی 340 تومان تا محدوده حمایتی 291 تومان، حدود 15 درصد، کاهش قیمت داشت.

طی معاملات امروز حدود 83 میلیون سهم با قیمت پایانی 3085 (4.65+ %) ریال داد و ستد شد.

بررسی نموداری سهم نشان می دهد که سهم در یک کانال صعودی بلند مدت در حال حرکت است که در صورت عبور از محدوده مقاومتی 324-340 تومان، می تواند با اهداف 364 تومان، 469 تومان و 640 تومان قابل بررسی باشد.

تحلیل تکنیکال نماد وپاسار به همراه نمودار (4 اسفند ماه 1398)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

از طرف دیگر اگر سهم با فشار عرضه روند اصلاحی خود را ادامه دهد، حمایت های آن حوالی 291 تومان، 276 تومان و 260 تومان خواهد بود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • باسلام ،به پول سهامم نیازدارم ،الان موقع فروش هست ،یادست نگه دارم،باتشکروسپاس فراوان🙏

    • سلام دوست عزیز…درخواست شما به تیم تحلیلی سیگنال منتقل شد.

  • خساپا را هم تحلیل کنید الان در منفیه ولی عرضه تقاضا مساوی شده و بعضی جاها تقاضا بر عرضه پیشی گرفته احتمال اینکه مثبت بشه چقدره ؟

    • سلام و عرض ادب. درخواست شما به تیم تحلیل سیگنال انتقال داده شد. میتونید تحلیل های بیشتری رو در کانال ما به آدرس Signal_tahlil هم مشاهده کنید.

    • سلام و عرض ادب. درخواستتون به تیم تحلیل انتقال داده شد. با ما همراه باشید.

  • با سلام و عرض ادب
    اگر امکان داره وبملت رو هم تحلیل بفرمائید، ممنونم.

    • سلام دوست عزیز. تحلیل نماد درخواستی شما به تیم تحلیل منتقل شد. میتونید تحلیل نمادهای درخواستی رو در کانال سیگنال به آدرس Signal_tahlil هم مشاهده کنید.