تحلیل تکنیکال نماد وپاسار به همراه نمودار (26 مرداد ماه 1399)

تحلیل تکنیکال نماد وپاسار به همراه نمودار (26 مرداد ماه 1399)

بانک پاسارگاد در شهریور ماه سال 1384 به موجب مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با سرمایه ای بالغ بر 3500 میلیارد ریال فعالیت خود را آغاز کرد. سرمایه کنونی شرکت 65520 میلیارد ریال است. با توجه به فعالیت مشخص بانک های کشور، از توضیحات ابتدایی در مورد بانک پرهیز کرده و مستقیما به بررسی تابلو معاملاتی و تحلیل تکنیکال این نماد می پردازیم

بانک پاسارگاد با نماد “وپاسار” در بازار اول بورس و گروه “بانک ها و موسسات اعتباری” داد و ستد می شود. در معاملات امروز بیش از 35 میلیون برگ سهم به ارزش 417 میلیارد ریال و قیمت پایانی 11840 ریال داد و ستد شد و سهم با صف فروش در قیمت 11820 ریال معاملات خود را به پایان رساند.

از دید تکنیکالی این سهم درون مجموعه ای از کانال های موازی در حال نوسان است که با برخورد به سطح 3.5 کانال صعودی با اصلاح روبرو شد و از قیمت حوالی 1500 تومان تا 1182 تومان افت قیمت پیدا کرده است.

از دید امواج، به نظر می رسد سهم درون یک روند اصلاحی بلند مدت در حال صعود است و اکنون درون موج b از y است. این سهم حمایت خط روند صعودی کوتاه مدت خود را رو به پایین شکسته است و امروز نیز در محدوده سقف کانال درجه سوم خود داد وستد میشد. در صورت ادامه اصلاح حمایت های آن را می توان 1150 تومان و 962-1020 تومان در نظر گرفت.

از طرف دیگر اگر سهم با افزایش تقاضا از ناحیه کنونی روند صعودی به خود بگیرد، اهداف آن را می توان 1460-1500 تومان ( محدوده سقف قبلی) و 1840 تومان در نظر گرفت.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد. شما می توانید جهت مشاهده بروزرسانی نمادهای معرفی شده در سیگنال و رصد بازار به کانال Signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) مراجعه کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • سلام خسته نباشید لطفا اگه امکانش هس تحلیلی از رانفور ارائه کنید ممنون میشم

  • لطفا اگه امکانش هس تحلیلی از رانفور ارائه کنید اخرین تحلیل رانفور ۴ماه پیشه واقعا ممنون میشم تشکر