تحلیل تکنیکال ومهان به همراه نمودار (26 خرداد ماه 1399)

تحلیل تکنیکال ومهان به همراه نمودار (26 خرداد ماه 1399)

شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان در سال 1374 تحت نام “سرمایه گذاری آینده نگار” تاسیس شد و در اواخر سال 1391 نام شرکت به “گروه توسعه مالی مهر آیندگان” تغییر یافت. سهام شرکت در پنجم اسفند سال 97 در فرابورس ایران پذیرش و در آذر ماه سال بعد در فهرست نرخ های فرابورس ایران درج نماد و در تاریخ 98/11/21 با نماد “ومهان” در گروه “سرمایه گذاری‌ها” برای اولین بار به عموم عرضه شد.

در حال حاضر این شرکت جزء شرکت های فرعی شرکت سرمایه گذاری اهداف وابسته به صندوق بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت می باشد.

سرمایه شرکت توسعه مالی مهر آیندگان و ترکیب سهام داران

سرمایه شرکت در بدو تاسیس مبلغ 900 میلیون ریال بوده که طی چند مرحله به 10000 میلیارد ریال افزایش یافته است. شرکت سرمایه گذاری اهداف، با مالکیت 90.03%  از سهام این شرکت، به عنوان سهامدار عمده این شرکت شناخته می شود.

در صورت های مالی در پایان دوره منتهی با 29 اسفند 1398، سود پایه هر سهم 1096 ریال محاسبه شده است که نسبت به دوره مشابه سال قبل کاهش را نشان می دهد.

وضعیت فعلی پرتفوی سرمایه گذاری ها

پرتفوی سرمایه گذاری های شرکت از دو بخش سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس و فرابورس ( 93 درصد کل سرمایه گذاری) و شرکت های خارج از بورس (7 درصد) تشکیل شده است.

بررسی پرتفوی این شرکت نشان می دهد که صنایع “تجارت عمده به جز وسایل تقلیه موتوری”، “استخراج کانه های فلزی”، “فرآورده های نفتی، کک و سوخت هسته ای” و “بانکها و موسسات اعتباری” بیشترین سهم را در پرتفوی این شرکت دارند.

در روز معاملاتی قبل، بالغ بر 40 میلیون برگ سهم با قیمت پایانی 15919 ریال ( 0.81% +) داد و ستد شد و آخرین معامله در این نماد در قیمت 16050 ریال انجام گرفت.

از دید تکنیکالی، پس از عرضه اولیه در قیمت 5625 ریال تا حوالی 1300 تومان رشد نمود و پس از آن وارد فاز اصلاحی خود شد. به نظر می رسد اکنون در حال اتمام آخرین گام اصلاحی خود در قالب ریز موج e از الگوی اصلاحی خود است و می تواند با عبور از مقاومت حوالی 1700 تومان، با اهداف 2141 تومان و 2865 تومان قابل بررسی باشد.

تحلیل تکنیکال ومهان به همراه نمودار (26 خرداد ماه 1399)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

از طرف دیگر اگر سهم از ناحیه کنونی با افزایش عرضه ها روند نزولی به خود بگیرد، حمایت های آن را  می توان 1468 تومان، 1355 تومان و 1276 تومان در نظر گرفت.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • خسته نباشید به بچه های تیم تحلیل
    چرا تحلیل های گروهی آپدیت نمیشه؟ خیلی حمایت و مقاومت ها و اعتبارشون عوض شد
    لطفاً ادامه بدین

  • تحلیل ایراد داره ،، سهم داره ریزموجهای موجB رو تکمیل میکنه،،

    • سلام دوست عزیز… نقد شما به تیم تحلیلی سیگنال منتقل شد.