تحلیل تکنیکال نماد وغدیر به همراه نمودار (14 مرداد ماه 1399)

تحلیل تکنیکال نماد وغدیر به همراه نمودار (14 مرداد ماه 1399)

شرکت سرمایه گذاری غدیر در سال 1370 با نام اولیه شرکت سرمایه کذاری بانک صادرات (سهامی خاص) و با مالکیت بانک صادرات ایران با سرمایه اولیه 10 میلیارد ریال تاسیس گردید. این شرکت در سال 1374 به سهامی عام تبدیل و در همان سال در بورس اوراق بهادار پذیرفته شد. پس از انتقال سهام 124 شرکت از بانک صادرات ایران به این شرکت در سال 1375 به منظور اصلاح ساختار مالی، نام شرکت به شرکت سرمایه گذاری غدیر تغییر یافت.

شرکت سرمایه گذاری غدیر به عنوان یکی از چهار شرکت چند رشته ای صنعتی در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، صنایع و معادن و فلزات اساسی، برق و انرژی، سیمان و صنایع وابسته به آن، واسطه گری های مالی، حمل و نقل، انبوه سازی املاک و مستغلات، IT و ICT و شبکه های انتقال اطلاعات فعالیت داشته که سهم بهای تمام شده سرمایه گذاری شرکت در هریک از صنایع عنوان شده، به شرح زیر است: ( اعداد بر حسب درصد می باشند.)

تحلیل تکنیکال نماد وغدیر به همراه نمودار (14 مرداد ماه 1399)

شایان ذکر است، بر اساس اطلاعات منتشر شده در گزارش سه ماهه منتهی به 1399/03/31 حدود 65 درصد از ترکیب بهای تمام شده پرتفوی شرکت به مبلغ 58،517 میلیارد ریال مربوط به شرکت های بورسی و 35 درصد به مبلغ 30،998 میلیارد ریال مربوط به شرکت های خارج از بورس می باشد. ارزش بازار شرکت های بورسی در تاریخ گزارش بالغ بر 995،878 میلیارد ریال بوده است.

جدول زیر جایگاه شرکت را در بین شرکت های چند رشته ای بورسی از لحاظ ارزش بازار نشان می دهد.

تحلیل تکنیکال نماد وغدیر به همراه نمودار (14 مرداد ماه 1399)

حال به بررسی تابلو معاملاتی و تحلیل تکنیکال سهم می پردازیم. در طول معاملات امروز بیش از 98 میلیون برگ سهم با قیمت پایانی 22480 ریال ( 2.65%+) داد و ستد شد و سهم با صف خرید به کار خود پایان داد.

از دید نموداری این سهم پس از اتمام اصلاح در قالب موج 2 از 3 احتمالی، با افزایش تقاضا وارد دامنه موج 3 از 3 خود با اهداف 2361 تومان، 2820 تومان و 3570 تومان شده است که در صورت ادامه تقاضا برای سهم، دستیابی به اهداف فوق امکان پذیر خواهد بود.

از طرف دیگر اگر سهم از ناحیه کنونی با افزایش عرضه ها روند نزولی به خود بگیرد، اولین حمایت آن را می توان بازه 1900-2000 تومان (محدوده سقف قبلی) دانست.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد. جهت مشاهده و رصد تحلیل های انجام شده در ساعت بازار می توانید کانال Signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) را دنبال کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • سلام من روی 2500 خریدم و تازه وارد هستم و اعداد و پشتوانه تابلو رقم ها میگه این سهم سهام ارزش مندی هست که الان صف فروش ایجاد شده و در کاهش قیمت هست و حالا باید نتیجه رو ببینیم فعلا در حال رصد بازار و آموزش هستم تا سرمایه واقعی رو به بازار سهام وارد کنم و از کارگذاری مفید و سطح خدمات بسیار پایین خیلی ضرر کردم که فکر میکردم دارم آموزشی خرید میکنم و دریغ از زنگی از طرف مفید و فروش سهام اطلس و برگشت دوباره اون به پرتفو نمی‌دونم چکار باید کرد