تحلیل تکنیکال نماد مادیرا به همراه نمودار (19 خرداد ماه 1399)

تحلیل تکنیکال نماد مادیرا به همراه نمودار (19 خرداد ماه 1399)

شرکت صنایع ماشین های اداری ایران در بهمن ماه سال 1365 تحت نام شرکت “پارس برد” تاسیس و در اواخر سال 1373 نام شرکت به شرکت صنایع ماشین های اداری ایران تغییر یافت.

این شرکت کار خود را با تولید بردهای الکترونیک آغاز کرد و در ادامه به تولید مانیتور تحت لیسانس کارخانه جات LG پرداخت. از سال 1386 با معرفی برند X.Vision به صنعت تلویزیون ورود پیدا کرد و در حال حاضر نیز موفق به اخذ نمایندگی شرکت TCL (از بزرگترین تولید کنددگان تلویزیون دنیا) گردیده است.

موضوع فعالیت شرکت طبق ماده 3 اساسنامه به شرح زیر می باشد:

“ارائه سرویس خدمات پس از فروش و تعمیرات، انجام کلیه امور در رابطه با واردات و ساخت و تولید و فروش انواع ماشینهای اداری و الکترونیکی و کامپیوتری و تجهیزات جانبی آن و سیستم های شبکه وتجهیزات انتقال و رویت داده ها و واردات و صادرات و ساخت، تولید، فروش لوازم خانگی و لوازم خانگی کوچک و موبایل و تبلت و ساعت هوشمند و نرم افزارهای مربوطه و بازاریابی و فروش انواع کالاهای فوق به روش آنلاین و واردات و تولید و فروش و توزیع تلویزیون و تلویزیون تعاملی  (IPTV)صورت ضرورت قانونی انجام موضوعات فعالیت پس از اخذ مجوز های لازم و واردات و انجام امور بازرگانی اقلام و قطعات در چهارچوب موضوع فوق و ارائه سرویس خدمات پس از فروش و تعمیرات.”

این شرکت مجوز افزایش سرمایه خود را بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده از مبلغ 1،200،000 میلیون ریال به 3،200،000 میلیون ریال از محل مطالبات و آورده نقدی (1،000،000 میلیون ریال) و سود انباشته (1،000،000 میلیون ریال) اخد نموده و در 17 خرداد ماه سال جاری در مرجع شرکت ها به ثبت رسیده است.

سهام شرکت صنایع ماشین های اداری ایران با نماد مادیرا در گروه “تولید محصولات کامپیوتری الکترونیکی و نوری” در پنجم آذرماه سال 1397 با قیمت 3560 ریال برای اولین بار در بازار دوم فرابورس عرضه شد و تاکنون بیش از 2650 درصد بازدهی را به ثبت رسانده و امروز نیز با قیمت پایانی 38427 ریال (3.6%+) بیش از 17 میلیون برگ سهم بین خریداران و فروشندگان داد و ستد شد.

از دید نموداری این سهم در یک روند اصلاحی بالارونده در حال صعود است و می تواند با اتمام اصلاح خود در دامنه موج B با اهداف 4621 تومان، 5780 تومان و 7650 تومان قابل بررسی باشد. شایان ذکر است شکل اصلاح موج B صرفا یک احتمال است و تا تکمیل شدن اصلاح نمی توان اظهار نظر دقیقی در مورد شکل اصلاح آن کرد.

تحلیل تکنیکال نماد مادیرا به همراه نمودار (19 خرداد ماه 1399)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

از طرف دیگر اگر سهم با افزایش عرضه ها روند نزولی به خود بگیرد، حمایت های آن را می توان 3460 تومان، 3145 تومان و 2740 تومان در نظر گرفت.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد. شما می توانید جهت مشاهده بروزرسانی نمادهای معرفی شده در سیگنال و رصد بازار به کانال Signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) مراجعه کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • واقعا سهم آزار دهنده ای هستش از ۱۴ اردیبهشت۵۰۰۰از این سهم گرفتم و روی ۴۰۰۰تومان نوسان گیری جزئی کردم تا امروز نزدیک دو میلیون وسیصد تو ضررم بعداز حدود ۷۰روز