ارز دیجیتال لونا، آماده خروج نهنگ‌ها

ارز دیجیتال لونا، آماده خروج نهنگ‌ها

این روزها لونا ( LUNA ) حسابی در بازار نزولی می‌تازد و خلاف جهت مارکت کریپتوکارنسی پیش می‌رود، حتی در این بین هیچ توجهی به اخبار جنگ روسیه و اوکراین هم ندارد؛ در واقع ارز دیجیتال لونا ( LUNA ) توانست در طی مدت 4روز بازدهی 50درصدی برای خریداران خود به همراه بیاورد، اما اگر باهم نگاهی به تحلیل قبلی انجام شده بیندازیم، کاملا متوجه می‌شویم که این بازدهی توسط تحلیلگران سیگنال پیش‌بینی شده بود.

نمودار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال لونا (روزانه 1400/11/30)

نمودار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال لونا (روزانه 1400/11/30)
جهت مشاهده ی نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید

در واقع با تحلیلی که حدود یک هفته پیش روی لونا ( LUNA ) انجام دادیم، انتظار بازدهی خوبی از آن را با توجه به راه‌اندازی پروتکل مارس ( Mars ) داشتیم و دقیقا ارز دیجیتال لونا ( LUNA ) طی همین مدت کوتاه بازدهی عالی را نصیب خریداران خود کرد و طبق تحلیل توانست به سطح مقاومتی مد نظر برسد؛ حال برای درک بهتر مسیر حرکتی پیش روی این ارز دیجیتال محبوب، لازم است تا این سناریوها را آپدیت کنیم.

نمودار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال لونا (روزانه 1400/12/07)

 نمودار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال لونا (روزانه 1400/12/07)
جهت مشاهده ی نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید

با توجه به اینکه ارز دیجیتال لونا ( LUNA ) کانال صعودی خود را از دست داده و از طرفی به سطح مقاومتی مهم رسیده، این حرکت را می‌توانیم در قالب پولبک به کانال شکسته شده در نظر بگیریم و انتظار داریم طبق سناریو‌های مشخص شده دچار اصلاح گردد؛ باید یادمان باشد تمام رشد صورت گرفته ارز دیجیتال لونا ( LUNA ) به واسطه راه‌اندازی پروتکل مارس ( Mars ) و ایجاد تقاضا برای استیبل کوینUST  بود؛ مرحله اول این راه‌اندازی ساعت 14:30 امروز به وقت تهران به پایان خواهد رسیدو مرحله بعدی آن دو روز دیگر شروع خواهد شد؛ پس طبق اخبار و فاندامنتال و همینطور سناریوهای مشخص شده تحلیل تکنیکال، انتظار یک اصلاح کوتاه مدتی در طی این دو روز را داریم و پس از آن احتمالا لونا ( LUNA ) بتواند از محدوده 58دلار دوباره رشد کند، اما با پایان راه‌اندازی پروتکل مارس ( Mars ) احتمالا این رشد پایدار نخواهد بود و فقط می‌توانیم به چشم یک حرکت اسکلپی ( نوسان‌گیری ) به آن نگاه کنیم.

در نهایت باید این موضوع را درک کنیم که با توجه به شرایط جنگی روسیه و اوکراین، تمام بازارهای مالی جهانی درحال حاضر با ریسک‌های جدی رو به رو هستند؛ در چنین شرایطی اگر نمی‌توانیم مدیریت سرمایه یا روانشناسی درستی از بازار داشته باشیم، بهتر است به صورت یک تماشاچی عمل کنیم و گاهی عقب بشینیم تا تکلیف بازار مشخص شود؛ در چنین موقعیت‌هایی شما حتی می‌توانید با استیک کردن استیبل کوین شبکه ترا ( UST ) سود سالیانه 20درصدی نیز کسب کنید.

لازم به ذکر است تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.

اخبار و تحلیل‌های بیشتر در کانال سیگنال ارز دیجیتال

پرسش و پاسخ

نظر شما در مورد ارز دیجیتال لونا ( LUNA ) چیست و آینده آن را چگونه می‌بینید؟!

نظر خود را زیر همین پست برایمان کامنت کنید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *