تحلیل تکنیکال لایت کوین | 18 مرداد

تحلیل تکنیکال لایت کوین | 18 مرداد

ارز دیجیتال لایت کوین در ششم آگوست مقاومت 146.54 را به سمت بالا شکست و الگوی کف دوقلوی خود را تکمیل کرد. در صورتی که قیمت بتواند بالای مقاومت شکسته شده، تثبیت بدهد، روند صعودی دیگری در بازار شروع خواهد شد.

Rsi در محدوده مثبت قرار دارد و EMA-20 شیب صعودی دارد. این موضوع نشان می دهد که خریداران کنترل بازار را به دست دارند. افزایش قیمت در محدوده فعلی تا 189.25 دلار ادامه خواهد داشت.

از طرف دیگر در صورتی که قیمت به پایین تر از EMA-20 برود، رشد فعلی قیمت بول ترپ بوده است و ریزش های آتی قیمت تا 120 دلار در گام اول و 103.83 دلار در گام بعدی را خواهیم داشت.

نمودار قیمت لایت کوین در تایم فریم روزانه

تحلیل تکنیکال لایت کوین | 18 مرداد

در بررسی نمودار 4 ساعته قیمت، جدال بین خریداران و فروشنده ها در محدوده 150 دلار مشاهده می شود. در صورتی که فروشنده ها فشار فروش خود در بازار را بیشتر کنند، ریزش قیمت تا 135 دلار را خواهیم داشت. از طرف دیگر، رشد قیمت از محدوده فعلی، روند صعودی قیمت را ادامه خواهد داد. اهداف پیش رو 165 دلار و 180 دلار خواهند بود.

برای مشاهده اخبار و تحلیل‌های بیشتر می توانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال مراجعه کنید.

نمودار قیمت در تایم فریم 4 ساعته

تحلیل تکنیکال لایت کوین | 18 مرداد

منبع: کوین تلگراف

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *