تحلیل تکنیکال لایت کوین | 15 شهریور

تحلیل تکنیکال لایت کوین | 15 شهریور

خریداران در تلاشند تا لایت کوین را به بالای ناحیه مقاومتی 225.3 دلار برسانند که در صورت موفقیت، الگوی کف گرد تکمیل خواهد شد که انتظارات را برای شروع روند صعودی جدیدی در بازار افزایش می دهد.

نمودار قیمت لایت کوین در تایم فریم روزانه

سایه بلند ایجاد شده در کندل روز چهارم سپتامبر در نزدیکی ناحیه مقاومتی نشان دهنده فشار فروش در این ناحیه است اما اینکه خریداران عرصه را خالی نکرده اند نیز نکته مثبتی برای ادامه روند می باشد. در صورتی که خریداران بتوانند قیمت را به بالای 225.3 دلار برسانند، جفت ارز (LTC/USDT) روند صعودی جدیدی تا ناحیه 300 دلار در گام اول و 347.3 دلار در گام بعدی را خواهد داشت. همچنین، قرارگیری RSI در محدوده بیش خرید و شیب صعوی EMA-20 نشان دهنده ضعف فشار فروش در محدوده های قیمتی بالاتر می باشد.

در صورتی که قیمت از محدوده فعلی خود ریزش داشته باشد و شاهد افت قیمت به کمتر از EMA-20  باشیم، روند صعودی شکست خواهد خورد.

برای مشاهده اخبار و تحلیل‌های بیشتر می توانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال مراجعه کنید.

نمودار قیمت لایت کوین در تایم فریم 4 ساعته

نمودار 4 ساعته قیمت نشان می دهد که عرضه فروشنده ها در مقاومت 225.3 دلار زیاد بوده است اما خریداران در این رقابت تسلیم نشده اند. این موضوع نشان می دهد که خریداران در حال جمع آوری این ارز دیجیتال در قیمت های پایین تر هستند.

میانگین های قیمتی شیب صعودی دارند و RSI در محدوده بیش خرید قرار گرفته است که نشان می دهد خریداران دست بالاتر را در بازار در اختیار دارند. عبور از مقاومت 225.3 دلار، تارگت 250.4 دلار را فعال می سازد.

از طرف دیگر در صورتی که قیمت، حمایت EMA-20 را از دست بدهد، ضعف در بازار شدت خواهد یافت.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *