تحلیل تکنیکال قیمت لایت کوین به همراه نمودار (13 مهر ماه 98)

تحلیل تکنیکال قیمت لایت کوین به همراه نمودار (13 مهر ماه 98)

لایت‌کوین، رمز ارزی که از سال 2011 توسط چارلی لی جهت ارتقاء شبکه بیت‌کوین پدید آمده است، در تابستان گذشته هاوینگ (نصف شدن پاداش استخراج هر بلوک از شبکه) را تجربه کرد. این ارز دیجیتال اکنون در محدوده 55 دلار معامله می‌شود که نسبت به ابتدای سال میلادی، 80 درصد رشد قیمت را نشان می‌دهد.

به نظر می‌رسد تاثیر کاهش عرضه و پاداش استخراج این رمزارز، عمده اثر خود را بر روی قیمت گذاشته است و در ادامه، تغییرات قیمت بیت‌کوین عامل اصلی افزایش یا کاهش قیمت لایت‌کوین خواهد بود.

تحلیل تکنیکال قیمت لایت کوین به همراه نمودار (13 مهر ماه 98)
برای مشاهده تصویر با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

با بررسی نمودار روزانه لایت‌کوین مشاهد می‌شود که این ارز دیجیتال تشکیل الگوی پرچم داده است. با توجه به سطح حمایتی مهمی که قیمت در آن قرار دارد و واگرایی صورت گرفته در مکدی، می‌توان انتظار شکست پرچم به سمت بالا را داشت. در صورت شکست محدوده مقاومتی 60 دلار، مقاومت مهم 80 دلار پیش روی قیمت خواهد بود.

عبور از محدوده قیمتی 80 دلار، تارگت‌های 100 و 140 دلار را در گام‌های بعدی فعال می‌کند. اما با شکست سطح حمایتی مهم 45 دلار، قیمت لایت‌کوین تا کف کانال نزولی، ریزش خواهد داشت.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *