تحلیل تکنیکال قیمت ریپل به همراه نمودار (6 فروردین ماه 1399)

تحلیل تکنیکال قیمت ریپل به همراه نمودار (6 فروردین ماه 1399)

ریپل سال گذشته قراردادهای همکاری با شرکت‌های خدمات پرداختی و بانک‌های معتبر دنیا امضا کرد اما باز هم وضعیت ارز دیجیتال منتشر شده توسط این شرکت، وضعیت مطلوبی نداشته است. از ابتدای سال جاری میلادی با رشد قیمت ارزهای دیجیتال، شاهد رشد 100 درصدی قیمت ریپل بودیم اما پس از ریزش اخیر صورت گرفته در بازار ارزهای دیجیتال، ریزش قیمت تا 0.1 دلار و سطح 1.414 فیبوناچی اکستنشن رالی صعودی ابتدای سال را شاهد بودیم.

تحلیل تکنیکال قیمت ریپل به همراه نمودار (6 فروردین ماه 1399)
برای مشاهده تصویر با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

در حال حاضر محدوده 0.1 دلار از اهمیت بالایی برخوردار است و به نظر نمی‌رسد ریپل این محدوده حمایتی را از دست بدهد. اما در صورت ریزش بیشتر قیمت بیت‌کوین حمایت بعدی 0.07 دلار خواهد بود.

تا زمانی که قیمت نتواند از سد مقاومت 0.17 دلار عبور کند و بالای آن تثبیت داشته باشد، کماکان می‌توان انتظار ریزش بیشتر قیمت را داشت. حمایت مهم اصلی پیش رو نیز ناحیه 0.1 دلار است که در حال حاضر بعید به نظر می‌رسد که ریپل این حمایت را از دست بدهد، اما در صورت وقوع، حمایت بعدی 0.07 دلار خواهد بود.

از طرف دیگر در صورتی که قیمت بتواند از سد 0.17 دلار عبور کند، مقاومتهای بعدی 0.24 دلار و سقف کانال نزولی بلند مدت خواهند بود.

برای مشاهده اخبار و تحلیل‌های بیشتر می توانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال (Signal_Cryptocurrencyworld) مراجعه کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *