تحلیل تکنیکال قیمت ریپل به همراه نمودار (4 اسفند ماه 1398)

تحلیل تکنیکال قیمت ریپل به همراه نمودار (4 اسفند ماه 1398)

شرکت ریپل در تلاش است تا میان اتریوم و ریپل پل میان برنامه‌ای ایجاد کند. به گفته اکسپرینگ، ارتباط میان ریپل و اتریوم و توکن‌های (ERC-20) می‌تواند به تقویت بازار ارزهای دیجیتال و اقتصاد غیرمتمرکز (DeFi) کمک کند.

ریپل پس از هفت ماه توانست بار دیگر محدوده 0.34 دلار را تست کند. اما در این ناحیه مقاومتی با فشار فروش مواجه شد. همانطور که از تحلیل قبل انتظار داشتیم، این ارز دیجیتال تا محدوده 0.26 دلار ریزش قیمت داشته است. برخورد زیاد قیمت با یک ناحیه حمایتی باعث ضعیف شدن آن می‌شود. در حال حاضر شاهد کراس مکدی و خط سیگنال به سمت پایین هستیم. قیمت نیز کیجینسن را به سمت پایین قطع کرده است. مجموع این عوامل ضعف خریداران را نشان می‌دهد. در صورتی که قیمت حمایت 0.26 دلار را از دست بدهد، از روند صعودی سال جاری خود خارج خواهد شد و انتظار ریزش تا محدوده 0.22 دلار را داریم.

تحلیل تکنیکال قیمت ریپل به همراه نمودار (4 اسفند ماه 1398)
برای مشاهده تصویر با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

از طرف دیگر با توجه به قرارگیری RSI در سطح حمایتی 48 و صعودی بودن کومو، عبور از سد 0.3 دلار، خریداران را به تست دوباره 0.34 دلار و اهداف بالاتر امیدوار خواهد ساخت.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *