تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین به همراه نمودار (28 دی ماه 1398)

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین به همراه نمودار (28 دی ماه 1398)

سال 2020، افزایش تقاضا در بازار ارزهای دیجیتال را به همراه داشته است. در صورتی که قیمت بیت کوین (BTC) از سد مقاومت فعلی خود عبور کند، می‌توان انتظار رشد بیشتر آن در بازار را داشت.

همانطور که در نمودار روزانه مشاهده می‌شود، قیمت این ارز دیجیتال پس از رسیدن به کف کانال نزولی میان‌مدت خود، با واگرایی در RSI روبرو شده و با تکمیل الگوی سر و شانه، شاهد افزایش قیمت بوده‌ایم. میانگین نمایی 20 روزه (زرد)، میانگین نمایی 60 روزه (صورتی) را به سمت بالا شکسته است که خود حکایت از آغاز روندی صعودی دارد. در ادامه در صورتی که قیمت از سد 9000 دلار عبور کند و بالای آن تثبیت داشته باشد، بیت‌کوین از روند نزولی 6 ماهه خود خارج شده و تغییر روند در بازار را شاهد خواهیم بود. مقاومت‌های بعدی 11 هزار دلار و 14 هزار دلار خواهند بود.

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین به همراه نمودار (28 دی ماه 1398)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

از طرف دیگر در صورتی که طی چند روز آینده قیمت نتواند از سد 9000 دلار عبور کند، انتظار کاهش آن تا 8000 دلار را داریم. حمایت بعدی بیت کوین 7500 دلار خواهد بود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *