تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین به همراه نمودار (27 آذر ماه 1398)

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین به همراه نمودار (27 آذر ماه 1398)

سال 2019 با هیجانات ناشی از طرح پانزی پلاس توکن در شرق آسیا همراه بوده است. پس از رشد 300 درصدی قیمت از ابتدای سال جاری میلادی، دستگیری مدیران این طرح در 27 ژوئن، ریزش قیمت بیت‌کوین را به دنبال داشته است. همانطور که در نمودار روزانه قیمت مشاهده می‌شود، پس از اعلام دستگیری این افراد توسط دولت چین، نمودار قیمت بیت‌کوین در کانالی نزولی ریزش داشته است.

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین به همراه نمودار (27 آذر ماه 1398)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

بیت کوین در تاریخ 25 نوامبر با تجربه قیمت 6500 دلار کف کانال نزولی خود را لمس کرد، اما پس از واگرایی صورت گرفته در MACD و RSI با افزایش تقاضای خریداران مواجه شد. در ادامه این ارز دیجیتال در دو بار تلاش برای شکست سد مقاومتی 7500 دلار ناکام ماند. در حال حاضر بار دیگر شاهد واگرایی در مکدی و RSI هستیم. در صورتی که قیمت در محدوده فعلی حمایت شود، می‌توان انتظار داشت با عبور از سد مقاومت 7500 دلار الگوی کف دو قلو تکمیل شود و شاهد تغییر روند در بازار باشیم.

اگرچه پس از انتشار خبر تحلیلی سایت بلومبرگ در روز دوشنبه در مورد طرح پانزی پلاس توکن و اشاره به چند میلیارد دلار ارز دیجیتال باقیمانده در دست افرادی ناشناس، جو روانی منفی شدیدی در بازار ایجاد شده است. و شاهد کاهش حجم مبادلات در محدوده فعلی نسبت به مقدار مشابه در 25 نوامبر هستیم. در ادامه ریزش قیمت، تارگت‌های بعدی 6400 دلار و 5700 دلار خواهند بود.

در مجموع برای افرادی که دید بلند مدت نسبت به بازار دارند، تا زمانی که قیمت بیت‌کوین در کانال نزولی خود قرار دارد، خرید توصیه نمی‌شود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *