تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین به همراه نمودار (10 آذر ماه 1398)

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین به همراه نمودار (10 آذر ماه 1398)

در تحلیل قبل نشانه‌های برگشت قیمت با رسیدن به محدوده کف کانال نزولی میان‌مدت بیت‌کوین مطرح شد. این نشانه ها عبارت بودند از افزایش حجم مبادلات، واگرایی در MACD، همچنین رشد معاملات بکت و رسیدن شاخص ترس و طمع به محدوده ترس شدید که در تحلیل بنیادی 4 آذرماه به آن اشاره شد.

همانطور که در نمودار روزانه قیمت مشاهده می‌شود در کوتاه‌مدت، بیت کوین در تلاش برای تثبیت بالای محدوده 7500 دلار است. قیمت با رسیدن به میانگین نمایی 20 روزه (خط زرد رنگ) واکنش نشان داده است. در ادامه با عبور از این خط، مقاومت بعدی EMA-60 (خط صورتی) است که در صورت شکست، انتظار افزایش قیمت تا سقف کانال را خواهیم داشت. با شکسته شدن مقاومت سقف کانال، بیت‌کوین از روند نزولی میان‌مدت خود خارج خواهد شد و می‌توان تا قبل از هاوینگ سال آینده انتظار رشد قیمت را داشت.

از طرف دیگر با کاهش قیمت، حمایت کف کانال نزولی از اهمیت بالایی برخوردار است. شکست این محدوده، ریزش قیمت تا 5700 دلار را به دنبال خواهد داشت.

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین به همراه نمودار (10 آذر ماه 1398)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *