رشد خیره کننده قیمت‌های جهانی آلومینیم | 11 اردیبهشت 99

رشد خیره کننده قیمت‌های جهانی آلومینیم | 11 اردیبهشت 99

قیمت های جهانی آلومینیم در روزهای گذشته توانست به اوج تاریخی 10 ساله خود برسد. بالاترین نرخ تاریخ شمش آلومینیم برمیگردد به ابتدای آوریل 2011 که در نرخ 2741 دلار بر تن معامله گردیده است.

آلومینیوم ، عنصر شیمیایی است که در جدول تناوبی دارای علامت Al و عدد اتمی ۱۳ می‌باشد. آلومینیوم که عنصری نقره‌ای و انعطاف‌پذیر است، عمدتأ به صورت سنگ معدن بوکسیت یافت می‌شود و از نظر مقاومتی که در برابر اکسیداسیون دارد، همچنین وزن و قدرت آن ، قابل توجه است.

آلومینیوم در صنعت برای تولید میلیونها محصول مختلف بکار می‌رود و در جهان اقتصاد ، عنصر بسیار مهمی است.

گزارش بازارهای مالی و آپدیت تحلیل‌ها هر روز در کانال تلگرام تحلیل با سیگنال

اجزای سازه‌هایی که از آلومینیوم ساخته می‌شوند، در صنعت هوانوردی و سایر مراحل حمل و نقل بسیار مهم هستند. همچنین در سازه‌هایی که در آنها وزن پایداری و مقاومت لازم هستند، وجود این عنصر اهمیت زیادی دارد.

هرچند قیمت های کنونی آلومینیم با اوج تاریخی خود فاصله چندانی ندارد اما به نظر میرسد با ادامه سیاست های انبساط پولی آمریکا و چاپ مداوم دلار شاهد کم ارزش شدن دلار و رشد کامودیتی ها از جمله آلومینیم باشیم.

تحلیل تکنیکال قیمت جهانی آلومینیوم

براساس نمودار تحلیل تکنیکال قیمت شمش آلومینیم، قیمت پس از از اینکه قله قبلی خود در عدد 2331 دلار بر تن را پشت سر گذاشت اکنون وارد سایکل و رالی صعودی پرقدرت تری شده است که میتواند راه را برای دست یابی به اهداف بالاتر در اعداد 2550 و 2664 دلار فراهم آورد.

از منظر تکنیکال مادامی که قیمت بالای خط روند حمایتی مشکی رنگ قرار داشته باشد این رالی قدرتمند به صعود خود ادامه خواهد داد و اهداف مذکور دور از تصور نیست.

در صورت شکست خط روند مشکی رنگ نیز سطوح حمایتی مدافع ریزش در اعداد 2331 و 2159 فعال خواهند گردید.

برای مشاهده نموار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل‌ها، اخبار، مقالات کامودیتی به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *