تحلیل تکنیکال فملی به همراه نمودار | 19 مرداد ماه 1399

تحلیل تکنیکال فملی به همراه نمودار | 19 مرداد ماه 1399

شرکت ملی صنایع مس ایران با نماد “فملی” در گروه “فلزات اساسی” مورد معامله قرار می گیرد.

موضوع فعالیت شرکت طبق ماده 2 اساسنامه “اکتشاف، استخراج و بهره برداری از معادن مس ایران، تولید، توزیع و فروش محصولات پر عیار شده سنگ مس و فلز مس، توزیع و فروش محصولات اعم از داخلی و خارجی، مشارکت و جلب مشارکت در طرح های سرمایه گذاری مربوط به صنایه مس و انجام کلیه عملیات و معاملات مالی ، تجاری، صنعتی، معدنی و خدماتی که به طور مستقیم یا غیر مستقیم به تمام یا هریک از موضوعات مشروحه فوق اعم از داخلی یا خارجی مربوط باشد.”

در معاملات امروز، بیش از 135 میلیون برگ سهم با قیمت پایانی 33000 ریال (4.93%+) داد و ستد شد و سهم با  صف خرید به کار خود پایان داد.

بررسی نمودار هفتگی سهم نشان می دهد که سهم درون مجموعه ای از کانال های موازی در حال نوسان است.

این سهم از اوایل سال جاری با رشد پر قدرت از قیمت حدودی 700 تومان تا قیمت 4000 تومان رشد نمود و با برخورد به سطح 2 کانال صعودی خود با اصلاح روبرو شد و تا سطح 2900 تومان افت قیمتی پیدا کرد. در صورت ادامه تقاضا برای خرید سهم، اهداف آن را می توان 4000 تومان، 5000 تومان، 6250 تومان و در نهایت 8315 تومان در نظر گرفت.

از طرف دیگر اگر اصلاح سهم ادامه دار باشد، حمایت های آن را می توان 2900 تومان و 2575 تومان دانست.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد. شما می توانید جهت مشاهده بروزرسانی نمادهای معرفی شده در سیگنال و رصد بازار به کانال Signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) مراجعه کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • باسلام وخسته نباشید لطفاً در مورد صندوق دارایکم تحلیل بفرمایید. خیلی ممنون.

  • لطفا تحلیل شپنا، خساپاو البرز
    با تشکر فراوان از تیم زحمتکش سیگنال

  • فملی چند درصد افزایش سرمایه داشته ممنون میشم اگه جواب بدین

  • سلام،ببخشید این کانال کشی ک روی چارت فملی رسم کردین ب چ شکل رسم میشه و با چ ابزاری؟اگه لطف کنین ابزارشو بگین خودم دربارش تحقیق میکنم،ممنون

    • سال99 سال اوج پولدارشدن دولت وجمهوری اسلامی بود. ودراین سال خیلی ها واقعٱ پولدارشدن واغلب بیشتر مردم ضررهای زیادی کردن. که هنوزم ادامه داره. بعداز5ماه که بورس بعداز 20سال رشدکرد. مجددٱقیمت ها را به همان قبلی که 500تا600 تومن بود رساندند.. که هنوزم ادامه داره.

  • انشاالله
    که فملی با صف خرید روبرو بشه و تا ۵۰۰۰ تومان بره بالا بدون اصلاحی باشه

  • فملی تا پایان سال ۲۰ هزارتومانه سهم ثتوسا ۹ هزارتومانه بعد میگید فملی ۸