تحلیل تکنیکال فزرین (زرین معدن آسیا) به همراه نمودار | 18 تیر ماه 1399

تحلیل تکنیکال فزرین (زرین معدن آسیا) به همراه نمودار | 18 تیر ماه 1399

شرکت زرین معدن آسیا در آبان ماه سال 1383 در تهران به ثبت رسید. در اردیبهشت ماه سال 1386 شخصیت حوقیقی شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تغییر یافت و در آذر ماه سال 1390، نام شرکت به عنوان شصت و هفتمین نماد معاملاتی در بازار دوم فرابورس درج شد و سهام آن در تاریخ 04/10/1391 برای اولین بار با نماد “فزرین” در گروه “فلزات اساسی” مورد معامله قرار گرفت.

موضوع فعالیت شرکت عبارت است از:

  • تولید و فرآوری مواد معدنی (کانی های فلزی و غیر فلزی)
  • اکتشاف و استخراج و بهره برداری از معادن
  • خرد کردن، شستشو، دانه بندی، کانه آرایی، تغلیظ، تصفیه، تکلیس و ذوب مواد معدنی

این شرکت در پایان روز معاملاتی دوشنبه جهت برگزاری مجمع عمومی عادی صاحبان سهام که امروز چهارشنبه برگزار می شود، متوقف شد. در آخرین روز معاملاتی این سهم، بالغ بر 5 میلیون برگ سهم با قیمت پایانی 28345 ریال (5%+) داد و ستد شد و سهم با صف خرید به کار پایان داد.

از دید تکنیکالی این سهم درون یک روند اصلاحی بالارونده در حال حرکت است و به نظر می رسد در حال طی کردن آخرین گام های اصلاحی از موج b خود است و می تواند با افزایش تقاضا و عبور از سقف قبلی ( حوالی 3000 تومان) با اهداف 3900 تومان، 4780 تومان و در نهایت 6150 تومان قابل بررسی باشد.

از طرف دیگر اگر سهم از ناحیه کنونی با افزایش عرضه ها روند نزولی به خود بگیرد، اولین حمایت آن، حمایت خط روند صعودی کوتاه مدت سهم خواهد بود، از دست رفتن این سطح به منزله عمیق تر شدن اصلاح سهم و فعال شدن حمایت های 2580 تومان و 2040 تومان خواهد بود.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد. شما می توانید جهت رصد بازار در ساعات معاملات و بروز رسانی تحلیل ها به کانال Signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) بپیوندید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران