تحلیل تکنیکال فخوز به همراه نمودار (7 مهر ماه 1399)

تحلیل تکنیکال فخوز به همراه نمودار (7 مهر ماه 1399)

شرکت فولاد خوزستان در بازار اول بورس و گروه فلزات اساسی با نماد “فخوز” مورد معامله قرار می گیرد. در معاملات امروز بیش از 2 میلیون برگ سهم با قیمت پایانی 41270 ریال (5%-) داد وستد شد و حقوقی سهم، با خرید حدود یک میلیون برگ سهم در دقایق پایانی ( 12:27) از صف فروش، حجم مبنای سهم را تکمیل کرد که سهم با منفی کامل به استقبال معاملات روز بعد برود.

در تحلیل قبلی به معرفی شرکت و روند صعودی سهم تا حوالی 5900 تومان اشاره شد که سهم پس از رسیدن به محدوده مقاومتی، با افزایش عرضه ها روبرو شد و وارد روند اصلاحی در قالب موج 4 الیوتی خود شد.

بررسی تکنیکالی کلاسیک آن حاکی از نوسان سهم درون مجموعه ای از کانال های موازی است که با هربار برخورد به سقف و کف کانال، شاهد واکنش هایی از طرف نمودار قیمتی بوده ایم.

اکنون سهم در حال طی کردن گام های اصلاحی خود است، البته هنوز الگوی اصلاحی در سهم مشخص نشده است اما به نظر می رسد در حال حاضر درون موج c از مثلث است که می تواند اصلاح سهم تا محدوده 3500-3700 تومان ادامه دار باشد ( محدوده حمایت کانال 0.75 صعودی) . در صورت از دست رفتن این سطح، حمایت مهم بعدی 2700 تومان خواهد بود. (البته در این بین حمایت های دیگری نیز وجود دارد.)

در صورت حمایت سهم از ناحیه فوق، اهداف آن را می توان 4720 تومان و 5460 تومان خواهد بود. با تکمیل اصلاح، اهداف بلند مدت سهم را می توان 6900 تومان و 10000 تومان در نظر گرفت.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد. شما می توانید جهت مشاهده بروزرسانی نمادهای معرفی شده در سیگنال و رصد بازار به کانال Signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) مراجعه کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • سلام چطور میشه بدونم سهامم چقدره؟وغیرمستقیم بوده که سجام واحراز هوییت انجام دادم وکد بورسی دارم لطفا راهنمایی کنیدتشکر. خوزستان .شوش دانیال ع

  • سلام و درود
    میشه کمک کنید توی این بالا و پایین بورس کجا سرمایه‌گذاری کنیم خوبه
    اگه کمک کنید ممنون میشم