تحلیل تکنیکال نماد شگویا به همراه نمودار (7 مرداد ماه 1399)

تحلیل تکنیکال نماد شگویا به همراه نمودار (7 مرداد ماه 1399)

در سال 1377، “شرکت پتروشیمی شهید تندگویان” جهت اجرای طرح های تولید اسید ترفتالیک خالص (PTA) و پلی اتیلن ترفتالات (PET) تاسیس گردید.

موضوع فعالیت شرکت طبق ماده 2 اساسنامه عبارت است از: ” احداث، راه اندازی، بهره برداری کارخانه جات صنعتی به منظور تولید، بازاریابی، فروش، صدور محصولات شیمیایی، واردات و تبدیل کلیه مواد شیمیایی و فرآورده های فرعی و مشتقات ذیربط آنها و انجام کلیه فعالیت های تولیدی و صنعتی، بازرگانی، فنی، مهندسی که به طور مستقیم یا غیر مستقیم مربوط به عملیات مذکور می باشد.”

سرمایه شرکت در بدو تاسیس مبلغ 5،000،000 میلیون ریال بوده که طی چند مرحله به مبلغ 23،957،666 میلیون ریال افزایش یافته است.

از تعدا کل سهام شرکت، بیش از 52 درصد در اختیار شرگت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و 22 درصد نیز در اختیار دو شرکت پتروشیمی بو علی و شرکت پتروشیمی تابان فردا است.

این شرکت از تاریخ 1398/12/17 با نماد “شگویا” در گروه “محصولات شیمیایی” معامله می شود و تاکنون از قیمت 4380 ریال (در زمان عرضه اولیه) تا به امروز که در قیمت 27442 ریال در حال معامله است، حدود 450 درصد بازدهی را از خود به ثبت رساند است.

در معاملات روز دوشنبه بیش از 46 میلیون برگ سهم با قیمت پایانی 27355 ریال ( 4.66%+) داد و ستد شد و سهم با صف خرید به کار خود در پایان جلسه معاملاتی پایان داد.

از دید تکنیکالی این سهم درون یک کانال صعودی در حال نوسان است. این سهم اطلاعات زیادی برای موج شماری دقیق ندارد اما به نظر می رسد سهم درون یک موج انگیزشی در حال رشد است و اکنون درون موج 5 از 3 خود با اهداف 2800 تومان، 3100 تومان و 3300 تومان قرار دارد که می تواند با ادامه افزایش تقاضا به اهداف مد نظر دست پیدا کند.

از طرف دیگر اگر سهم از ناحیه کنونی با افزایش عرضه ها روند نزولی به خود بگیرد، حمایت های آن را می توان بازه 2340-2470 تومان و 2100 تومان در نظر گرفت.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد. جهت مشاهده و رصد تحلیل های انجام شده در ساعت بازار می توانید کانال Signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) را دنبال کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • سلام بنده نماد شگویا(پتروشیمی تند گویان)رو رویقیمت 1090خریداری کرده ام میشه تحلیلشو واسم ارائه بدین ممنون میشم ازتون🌹🌹

  • باعرض سلام خدمت دوستان
    نظرمان درموردسهام شگویا اینه که در آینده نه چندان نزدیک شگویا رکورد شکنی خواهد کرد وبه مرز۶۰۰۰تومن خواهد رسید

    • سلام دوست عزیز… درخواست شما به تیم تحلیلی سیگنال منتقل شد.