تحلیل تکنیکال نماد سیمرغ به همراه نمودار (21 تیر ماه 1399)

تحلیل تکنیکال نماد سیمرغ به همراه نمودار (21 تیر ماه 1399)

شرکت سیمرغ در خرداد ماه سال 1353 با سرمایه اولیه چهل میلیون ریال به ثبت رسید. این شرکت در سال 1354 فعالیت خود را با احداث اولین واحد تخمگذار در اصفهان آغاز کرد و به تدریج با احداث واحدهای یزد، کرمان، اصفهان 2 و خراسان تعداد واحدهای خود را به 5 واحد رساند.

در سال 1359 با اذغام شرکت سیکل (مرغ شمال) واحدهای مرغ مادر گوشتی زیاران و پرورش نیمچه گوشتی بوئین زهرا به مجموعه سیمرغ پیوستند و به این ترتیب مزارع تولیدی به 7 واحد رسید و درسال 1392 مزرعه لالجین در همدان و مزرعه بردسیر کرمان به مزارع شرکت اضافه شدند.

محصولات تولیدی شرکت شامل تخم مرغ خوراکی، تخم مرغ نطفه دار گوشتی، تخم مرغ نطفه دار تخمگذار، جوجه یکروزه گوشتی، جوجه یک روزه تخم گذار، پولت تخم گذار، مرغ گوشی و محصولات کشاورزی می باشد.

بخش وسیعی از محصولات تولیدی شرکت در داخل به فروش می رسند اما در صورت مهیا بودن شرایط صادرات، کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهایی چون افغانستان، عراق و تاجیکستان مشتریان محصولات تولیدی شرکت خواهند بود.

از تعداد کل سهام شرکت، 40 درصد تحت اختیار شرکت خدمات پشتیبانی مهر 78 و حدود 12 درصد نیز در تملک شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی است.

شرکت سیمرغ در بازار دوم بورس با نماد “سیمرغ” در گروه “زراعت و خدمات وابسته” در حال معامله است.

در پایان معاملات امروز، بیش از 13 میلیون برگ سهم به ارزش 408 میلیارد ریال با قیمت پایانی 30880 ریال (3.74%-) داد و ستد شد و اخرین معامله این سهم در قیمت 31840 ریال (0.75%-) صورت گرفت.

از دید تکنیکالی این سهم درون یک روند اصلاحی بالارونده در حال پیشروی است و به نظر میرسد در حال حاضر درون  موج X از Y خود است و می تواند با اتمام اصلاح و گذر از سقف قبلی خود (4080 تومان)، با اهداف 5400 تومان، 6800 تومان و 9150 تومان قابل بررسی باشد.

از طرف دیگر اگر اصلاح سهم عمیق تر شود و حمایت خط روند صعودی خود را از دست دهد، حمایت های بعدی آن را می توان 2900 تومان و 2600 تومان در نظر گرفت.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد. شما می توانید جهت رصد بازار در ساعات معاملات و بروز رسانی تحلیل ها به کانال Signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) بپیوندید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • باسلام واحترام به نظر میرسد در تحلیل های انجام گرفته از دو جهت بررسی شده که درنهایت فرد خواننده با سردرگمی مواجه میشود خاطر نشان میکنم که من متوجه اهمیت موضوع در تحلیلهای قطعی هستم که در نهایت تصمیم اساسی را خود ما باید بگیریم ولی لطفا از بیان دیدگاههای شفاف خودداری نفرمایید یا لااقل از یک بعد بررسی شود نه اینکه یک نماد را میگویید امکان دارد رشد کند یا کاهش یابد باز مسولیت خرید باخریدار است پس این دیگر چه تحلیلی است ؟

    • سلام دوست عزیز… نظر شما به تیم تحلیلی سیگنال منتقل شد.

  • آیا برای خرید سهم سیگنال می دهید یعنب باید قرارداد منعقد نمود لطفا راهنمایی فرماید