تحلیل تکنیکال سندباکس SAND | مرداد 1402

تحلیل تکنیکال سندباکس SAND | مرداد 1402

تحلیل تکنیکال سند باکس | 31 مرداد 1402

سند باکس

برای همین موضوعات در بازار خرسی تاکید می‌کنیم که از سود خود محافظت کنید و به حداقل سود به‌دست آمده راضی باشید. همانظور که مشاهده می‌کنید سند باکس به زیر نقطه ورود برگشته و حتی در ادامه انتظار ریزش بیشتر را برای ارز SAND می‌دهیم.

محدوده‌های حمایتی Sandbox حوالی قیمت 0.15 و 0.09 دلار قرار دارند.


تحلیل تکنیکال سند باکس | 19 تیر 1402

تحلیل سند باکس
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

سند باکس به محدوده حمایتی رسید و طبق انتظار از این محدوده شاهد رشد نسبی این ارز بودیم. در واقع تا به اینجای کار سناریو تحلیل سند باکس طبق انتظار پیش رفته اما در ادامه باید دو سناریو متفاوت برای ادامه راه ارز سند در نظر بگیریم.

در سناریو اول با حفظ کف زده شده می‌توان امیدوار به صعود ارز سندباکس حداقل تا محدوده نقدینگی (0.62 دلار) مشخص شده باشیم.

در سناریو دوم با فعال شدن حدضرر شاهد ریزش Sandbox تا محدوده 0.15 دلار خواهیم بود.


تحلیل SANDBOX (روزانه) | 23 خرداد 1402

سندباکس
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

طبق تحلیل تکنیکال سند باکس SAND که در گذشته انجام شده بود، قیمت به محدوده حمایتی مدنظر ما رسید و حالا در صورتی که توکن SANDBOX بتواند این محدوده را حفظ نماید، باید منتظر رشد آن باشیم. باید در نظر داشت با از دست دادن این سطح حمایتی وضعیت برای توکن سند بسیار پیچیده خواهد شد، به طوری که سطح حمایتی بعدی در محدوده 0.2 دلار قرار دارد.

این پروژه که امروزه چیزی بیش از یک بازی ساده محسوب می‌شود بستری برای تجربه یک زندگی مجازی است. محیط گرافیکی فوق‌العاده سندباکس باعث شده تا شرکت‌ها و چهره‌های شناخته‌شده زیادی سرمایه‌گذاری و فعالیت در این بازی را آغاز کنند.


تحلیل تکنیکال Sandbox روزانه | 6 خرداد 1402

تحلیل تکنیکال سند باکس
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

ارز دیجیتال سند باکس با نوسان درون کانال نزولی می‌تواند مجددا به محدوده حمایتی 0.35 الی 0.4 دلار رسیده و به شرط حفظ این محدوده می‌تواندبه هدف یک دلاری و بالاتر دست پیدا کند.


تحلیل سند باکس (D1) | 9 آبان 1401

SANDBOX ANALYSIS
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

سند باکس در حال رسیدن به خط روند نزولی یک‌ساله خود می‌باشد، با رسیدن به این مقاومت مهم، عملا Sandbox در زیر خط آتش فروشندگان قرار می‌گیرد و در صورتی که بتواند از این سنگر مهم عبور نماید و خط روند نزولی را با قدرت بشکند، شاهد ابطال سناریو فوق و صعود سند باکس خواهیم بود.

برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران