تحلیل تکنیکال نماد سرود (شرکت سیمان شاهرود) | 10 مهر ماه 1399

تحلیل تکنیکال نماد سرود (شرکت سیمان شاهرود) | 10 مهر ماه 1399

بر اساس نمودار (بدون تعدیل) سرود، رشد قیمتی بسیار بالایی در میان مدت رخ داده‌است؛ بطوریکه روند رشد بسیار صعودی سهم در شش ماه از قیمت 450 تومان آغاز شده و به اوج خود در قیمت 2940 تومان رسیده است. البته در طی این مسیر حمایت و مقاومت‌های نسبتا پایداری وجود داشته ‌است اما در مجموع رشد قیمت در یک روند قیمتی صعودی رشد کرده و به اهداف مختلفی رسیده ‌است و هرچند در این بین با مقاومت هایی نیز روبرو بوده است. تمامی موارد به وضوح در نمودار به تصویر کشیده شده ‌است که در ادامه به تحلیل روند فعلی و آتی از سرود خواهیم پرداخت.

روند فعلی نماد سرود

در نمودار (بدون تعدیل) زیر بر اساس اندیکاتور RSI نشان داده می‌شود که از 2 هفته اخیر تا کنون روند قیمتی به محدوده 30 درصد نزدیک شده‌است. پس از برخورد به کانال 30 اندیکاتور یعنی در قیمت 1470 تومان سهم مورد حمایت قرار گرفت. زیرا در این محدوده از RSI سناریو خرید افراطی فعال می‌شود. علاوه بر این، طبق اندیکاتور MACD سهم در محدوده منفی یعنی جایی که مکدی در داخل خط سیگنال در حال حرکت می‌باشد و هنوز تغییر جهتی مبنی بر خروج خط سیگنال در این محدوده صورت نگرفته‌است. در نتیجه می‌توان اظهار کرد که سهم در کف حمایتی خود قرار دارد و می‌تواند سیگنال خرید خوبی در این محدوده باشد. لازم به ذکر است که حمایت‌های قوی (50 درصد و 62 درصد) این سهم در قیمت‌های 948 تومان و 600 تومان می‌باشد که در این حالت باید رفتار سهم در مواجهه با این سطوح حمایتی زیر نظر گرفت، آیا با ورود خریداران روند سهم تغییر خواهد کرد یا همچنان با افزایش عرضه ها اصلاح سهم عمیق تر خواهد شد.

روند آتی نماد سرود

بر اساس نمودار (بدون تعدیل) زیر، پس از رشد بسیار خوبی که در سرود شاهد بودیم با برخورد به سقف کانال خود (قیمت  3000تومان) واکنش منفی نشان داد. در مسیر اصلاح سهم، حمایت‌های 2023 تومان و 2227 تومان قرار دارد که در این محدوده مورد حمایت قرار گرفت و رشد 2634 تومان را به ثبت رسانید. پس از آن با افزایش عرضه‌ها و از دست رفتن حمایت‌های یادشده، سهم به روند نزولی خود ادامه داد و تا 1660 تومان اصلاح سهم ادامه پیدا کرد. در صورت ادامه اصلاح تا حوالی 1482 تومان و ورود خریداران و تغییر روند سهم، می‌توان انتظار رشد تا اهداف 3080 تومان و 3600 تومان را برای سهم داشت.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد. شما می توانید جهت مشاهده بروزرسانی نمادهای معرفی شده در سیگنال و رصد بازار به کانال Signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) مراجعه کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • لطفا تحلیل کی بی سی بذارین تو کف کامل هست امکان ادامه روند نزولی هست؟