تحلیل تکنیکال سدبیر | 22 شهریور 1400

تحلیل تکنیکال سدبیر | 22 شهریور 1400

بر اساس نمودار زیر، سهم در یک کانال صعودی بلند مدت قرار داشته است که از اوایل آذر سال 99 از سقف کانال را رو به بالا شکسته است و پس آن رشد شارپی را تجربه کرده است. در اواخر بهمن سال 99 سهم شروع به طی کردن روند نزولی می­کند و سهم در منفی ها قفل شده است؛ تا اینکه دوباره به همان کانال صعودی وارد شده است. از محدوده میدلاین کانال تا کف کانال سهم در حال حجم خوردن است و به­طور کلی معاملات خوبی دارد. حمایت مهم سهم محدوده 3900 تومان است که به نظر در حال کف سازی در این ناحیه می­باشد. از نکات مهم دیگری که در نمودار مشاهده می­شود؛ واگرایی RSI است که می­تواند نشانه مثبتی برای سهم باشد.

در صورت حفظ ناحیه حمایتی مذکور، هدف اول میان مدتی سهم محدوده 0.23 و 0.38 فیبوی اصلاحی در قیمت­های 5350 تومان و 6200 تومان می­باشد.

تحلیل تکنیکال سدبیر | 22 شهریور 1400

سهم در تایم فریم 30 دقیقه تقریبا در یک کانال نزولی قرار دارد که میتوان انتظار داشت پس از شکست سقف کانال نزولی که در محدوده  4400 تومان قرار دارد، اهداف میان مدتی سهم که در بالا به آن اشاره شد برای سهم فعال خواهند شد.

تحلیل تکنیکال سدبیر | 22 شهریور 1400
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالاتر اینجا کلیک کنید
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار و مقالات آموزش بورس به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران