تحلیل تکنیکال سایبر مایلز (CMT) | 25 مرداد

تحلیل تکنیکال سایبر مایلز (CMT) | 25 مرداد

نمودار تحلیل تکنیکال cyber miles (هفتگی)

تحلیل تکنیکال سایبر مایلز (CMT) | 25 مرداد
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

در تایم فریم هفتگی و نمای بلند مدت ارز دیجیتال سایبر مایلز با نمادCMT، را می‌توان با استفاده از یک نمودار نزولی تحلیل کرد. متاسفانه روند غالب در این ارز دیجیتال نزولیست و در این گونه نمودار ها باید با احتیاط بسیار بیشتری معامله کرد؛ در حال حاضر مقاومت های ارز دیجیتال سایبر مایلز بسیار بیشتر از حمایت های آن می‌باشد و همین می‌تواند دلیلی بر ایحاد یک اصلاح و ریزش مجدد در این ارز دیجیتال گردد، در صورتی که CMT بتواند از مقاومت 0.018 دلار عبور کند، توانایی رشد تا محدوده مقاومتی 0.030 دلار و نهایتا سقف کانال نزولی را خواهد داشت، هم‌چنین در صورتی که ارز دیجیتال cyber miles  سطح حمایتی 0.007دلار را از دست بدهد دچار ریزش شدیدی خواهد شد و تنها برای محدوده‌های حمایتی بعدی می‌توانیم به خطوط کانال امیدوار باشیم.

   ارزهای دیجیتالی با نمودار های مشابه نمودار ارز دیجیتال CMT، به علت اینکه مرتبا کف های تشکیل شده توسط خود را به سمت پایین می‌شکنند و نمی‌توان قیمت مشخصی برای کف آن ها تعیین کرد، برای سرمایه‌گذاری مناسب نمی‌باشند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *