تحلیل تکنیکال قیمت زی کش (ZEC) به همراه نمودار | 3 مهر ماه 1399

تحلیل تکنیکال قیمت زی کش (ZEC) به همراه نمودار | 3 مهر ماه 1399

رائول پل، که سابقه مدیریتی در گلدمن ساکس را دارد، معتقد است شرایط قانونی مناسبی برای ارائه صندوق‌های قابل معامله در بورس برای بیت کوین فراهم شده که در آینده‌ای نزدیک، ورود نهادهای مالی به بازار رمزارزها را به دنبال خواهد داشت. به گفته این مدیرارشد اسبق گلدمن، سرمایه گذاران خرد آخرین فرصتهای تاثیرگذاری بر روی این بازار مالی را تجربه می‌کنند.

سهام دویچه بانک آلمان به دنبال انتشار گزارش‌ها مبنی بر دست داشتن این بانک در پولشویی ریزش کرد. اسناد درز پیدا کرده از شبکه اجرای قوانین جرایم مالی (FinCEN) نشان می‌دهد که بانک‌های بزرگ جهان در این مساله دخالت داشته اند. این موضوع ریزش سهام بانکهای بزرگ دنیا با به دنبا داشت.

جنگ تجاری چین و امریکا عدم همبستگی جهانی را به دنبال داشته است و این موضوع می‌تواند فرصت مناسبی برای اکوسیستم‌هایی باشد که شافیت قانونی کمتری دارند. ارزهای دیجیتال حریم خصوصی محور مانند زی کش و مونرو که پتانسیل بالایی در شرایط فعلی داشته‌اند، در سایه قدرت گیری پروتکل دیفای نتوانستند مخاطبین زیادی را جذب کنند.

در تحلیل قبل به اهمیت محدوده حمایتی 75 دلار اشاره شد. همانطور که در نمودار روزانه قیمت مشاهده می‌شود، با کراس EMA-20 و EMA-60 شاهد از دست دادن حمایت 75 دلاری بودیم. در حال حاضر زی کش در محدوده حمایت 50 دلار قرار دارد. در صورت از دست دادن حمایت 50 دلار انتظار ریزش قیمت تا 40 دلار و 25 دلار را داریم.

مقاومت مهم پیش روی قیمت نیز 75 دلار خواهد بود که شکست آن نیاز به جو روانی بسیار مثبتی در بازار ارزهای دیجیتال دارد.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد. برای مشاهده اخبار و تحلیل‌های بیشتر می توانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال (Signal_Cryptocurrencyworld) مراجعه کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *