تحلیل تکنیکال ریپل (XRP) | 1 دی 1400

تحلیل تکنیکال ریپل (XRP) | 1 دی 1400

نمودار قیمت ریپل در تایم فریم هفتگی آورده شده است.

جهت مشاهده ی کیفیت بهتر کلیک کنید

نوسانات قیمتی ریپل را می توان در یک کانال صعودی بلند مدت در نظر گرفت. قیمت پس از ناکامی در عبور از محدوده خط 25% کانال در فاز اصلاحی قرار گرفته است. فاز اصلاحی قیمت قبل از رسیدن به کف کانال از شتاب حرکت خود کاسته و به نظر میرسد خریداران تمایل دارند بار دیگر مقاومت 25% کانال را مورد حمله قرار دهند. برای بررسی دقیق تر، فاز اصلاحی را در تایم فریم روزانه تحلیل میکنیم.

نمودار قیمت ریپل در تایم فریم روزانه آورده شده است.

جهت مشاهده ی کیفیت بهتر کلیک کنید

همان گونه که مشاهده می شود فاز اصلاحی قیمت را می توان به شکل یک الگوی مثلث در نظر گرفت. در صورتی که قیمت بتواند با خروج از سقف الگوی مثلث و تثبیت در بالای آن، الگو را تایید کند، فازاصلاحی به پایان خواهد رسید و می توان انتظار حرکت به سمت خط 25% کانال و عبور از آن را داشت. سیگناال اولیه صعود را می توان در صورت شکست خط مقاومت در اندیکاتور RSI دریافت نمود و سیگنال قطعی پس از شکست سقف الگوی مثلث صادر خواهد شد.

بهترین حد ضرر نیر میتواند کف الگوی مثلث در نظر گرفته شود که در صورت از دست رفتن آن، روند نزولی در قیمت تداوم خواهد داشت و حتی می توان انتظار از دست رفتن کف کانال قیمتی را نیز داشت.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *