تحلیل تکنیکال قیمت ریپل به همراه نمودار (3 شهریور ماه 1399)

تحلیل تکنیکال قیمت ریپل به همراه نمودار (3 شهریور ماه 1399)

ریپل مدعی است که استفاده از ارز دیجیتال بومی این شرکت (XRP) رو به افزایش است. به گفته اشیش بیرلا، Asheesh Birla، معاون ارشد توسعه ریپل،  راهکار ODL که باعث‌ تسهیل انجام تراکنش‌های برون‌مرزی بواسطه XRP می‌شود، بصورت گسترده در تراکنش‌های ریپل نت استفاده می‌شود.

برد گارلینگهاوس مدیرعامل ریپل در پاسخ به انتقادات در مورد این ارز دیجیتال بیان کرد که ارزدیجیتال ریپل (XRP) تا کنون مشکلات برون مرزی که ۱۰ تریلیون دلار هزینه داشته را حل کرده است.

ریپل پس از آنکه توانست در طول هفته گذشته از سد خط روند نزولی کوتاه مدت خود عبور کند، در ادامه با رسیدن به مقاومت 0.33 دلار با افزایش عرضه در بازار مواجه شد. این ارز دیجیتال در صورت حمایت در محدوده فعلی می‌تواند بار دیگر مقاومت 0.33 دلار را تست کند. عبور از 0.33 دلار، افزایش تقاضا در بازار را به دنبال خواهد داشت.

از طرف دیگر، از دست دادن حمایت فعلی الگوی سقف دو قلو را تکمیل خواهد کرد و پس از آن انتظار ریزش قیمت تا 0.23 دلار را داریم.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد. برای مشاهده اخبار و تحلیل‌های بیشتر می توانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال (Signal_Cryptocurrencyworld) مراجعه کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *