تحلیل تکنیکال قیمت ریپل به همراه نمودار (19 مهر ماه 1399)

تحلیل تکنیکال قیمت ریپل به همراه نمودار (19 مهر ماه 1399)

فشار قوانین دادگاه‌های ایالات متحده بر روی شرکت ریپل، باعث شده است تا زمزمه‌هایی از خروج دفتر این شرکت از امریکا به گوش برسد. کریس لارسن، مدیر عامل این شرکت در کنفرانسی اعلام کرد  اگر این شرکت تصمیمی جدی به ترک ایالات متحده بگیرد، انگلیس و سنگاپور مقاصد احتمالی بعدی این شرکت خواهند بود. (در حال حاضر مقر اصلی ریپل در سانفرانسیسکو قرار دارد. )

طبق بررسی و مطالعه دویچه بانک آلمان، انتشار ارزهای دیجیتال ملی  (CBDC) می‌تواند به بحران سیاسی در جوامع مختلف منجر شود. این موضوع می‌تواند به دو دلیل صورت پذیرد:

  1. عدم پذیرش این پروژه‌ها در بین مردم یک جامعه (خاصه در کشورهای توسعه نیافته و در حال توسعه)؛
  2. درگیری مقامات سیاسی کشورها و انتقال کشمکش‌ها به طبقات جامعه؛

این موضوع می‌تواند استفاده از ارزهای دیجیتالی مانند ریپل را که در بستر بانکی فعالیت می‌کنند را گسترش دهد.

ارز دیجیتال ریپل که ماه گذشته با یک اسپایک قوی حمایت 0.27 دلار و کومو را از دست داد، پس از تشکیل الگوی انگلفینگ، به بالای محدوده حمایتی 0.23 دلار که در تحلیل قبل به آن اشاره شده بود، بازگشته است. عبور از کومو افزایش قیمت تا 0.33 دلار را برای این ارز دیجیتال به دنبال خواهد داشت.

حمایت های پیش رو در سطوح 0.23 دلار و 0.19 دلار میباشند.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد. برای مشاهده اخبار و تحلیل‌های بیشتر می توانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال (Signal_Cryptocurrencyworld) مراجعه کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران