تحلیل تکنیکال نماد خپارس به همراه نمودار (3 آذر ماه 1399)

تحلیل تکنیکال نماد خپارس به همراه نمودار (3 آذر ماه 1399)

گروه خودروسازی پارس خودرو در بازار دوم بورس و گروه “خودرو و ساخت قطعات” با نماد “خپارس” مورد معامله قرار میگیرد. در طول معاملات امروز دوشنبه 3 آذر ماه 1399 بیش از 102 میلیون برگ سهم به ارزش 834 میلیارد ریال با قیمت پایانی 8160 ریال ( 4.08%+) داد وستد شد و سهم با صف خرید به کار خود پایان داد.

از دید تکنیکال کلاسیک، نمودار قیمتی سهم در تایم فریم روزانه، درون مجموعه ای از کانال های صعودی در حال نوسان است که با برخورد به سطح 1.75 با افزایش شدید عرضه ها روبرو شد و از قیمت حوالی 2500 تومان، تا قیمت 530 تومان، حدود 80 درصد افت قیمت پیدا کرد و سپس با اعلام خبر تصویب افزایش سرمایه 418 درصدی از محل تجدید ارزیابی، با افزایش تقاضا روبرو شد.

بررسی سهم از دید موجی نشان از اتمام 5 موج صعودی می دهد و اکنون در حال طی کردن روند اصلاح قیمتی/ زمانی خود است. به نظر می رسد گام اول اصلاح سهم که عمیق ترین و خشن ترین موج در امواج اصلاحی است به اتمام رسیده باشد و از دست دادن کف 530 تومان با افزایش سرمایه پیش رو، کمی دور از انتظار خواهد بود.

در حال حاضر سهم درون موج b خود است و انتظار داریم پس از کامل شدن الگوی اصلاحی، روند صعودی جدیدی را در سهم شاهد باشیم.

در معاملات این هفته، سهم توانست از مقاومت 775-800 تومان، با حجم معاملات قابل قبول عبور کند و در صورت تثبیت روی این سطح، اهداف آن را می توان 960 تومان و سپس 1388 تومان در نظر گرفت.

از طرف دیگر، در صورت افزایش عرضه ها در سهم، اولین حمایت آن 775 تومان خواهد بود. از دست دادن این سطح، حمایت های 690 تومان و 623 تومان را فعال خواهد کرد.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *